Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: روند اجرای پروژه‌های آبرسانی به روستاهای محروم و سدها در منطقه باید تسریع شود و وزارت نیرو در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد. - اخبار استانها -

سید غنی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت: روند اجرای پروژه‌های آبرسانی به روستاهای محروم و سدها در منطقه باید تسریع شود و وزارت نیرو در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از مطالبات اساسی مردم منطقه را برطرف شدن مشکلات آب شرب دانست و افزود: یکی از اساسی‌ترین مشکلات اهالی روستاهای سطح منطقه خلخال برطرف شدن مشکلات آب شرب است که در این زمینه مشکل آب آشامیدنی روستاهای لرد، چالگرود و کزج باید به صورت فوری برطرف شود.

نظری با اشاره به وضعیت سد کوثر تصریح کرد: تقاضای تجدید نظر در تخصیص آب سد کوثر و بازگشت به  76 میلیون مترمکعب قبلی داریم که متاسفانه به 49 میلیون متر مکعب کاهش یافته است.

رد تلاقی آب شرب و فاضلاب در برخی از نقاط اهواز از سوی استاندار / ‌آب آشامیدنی ‌تحت مراقبت‌های شدید ‌استشبکه آب شرب سالم برای 1500 خانوار عشایر اردبیلی فراهم می‌شودنظارت بر مزارع سبزیکاری همدان برای جلوگیری از آبیاری با فاضلاب تشدید شد

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تکمیل سد هشجین بیان کرد: اجرای عملیات سد هشجین و اخذ ماده 23 برای تکمیل آن یکی از موضوعات ضروری است که وزارت نیرو باید با اهتمام ویژه‌ای وارد آن شود.

وی با بیان اینکه مصوبات قبلی در مورد انتقال آب قزل اوزن به خارج از محدوده منطقه باید ابطال شود اظهار کرد: موضوع انتقال آب قزل اوزن به خارج از محدوده خلخال و کوثر و مصوبات قبلی مربوطه به آن باید ابطال شود و همچنین اتمام فاضلاب شهر خلخال نیز ضروری است.

نظری در مورد تعیین و تکلیف وضعیت دیگر سدهای منطقه نیز گفت: اتمام مطالعات سد روستاهای مجره، نیاخرم، سنگ‌آباد، زرج آباد و تعیین تکلیف وضعیت تخصیص آب این سدها باید به‌صورت جدی مورد پیگیری قرار گیرد و اجرای سریع آبرسانی به منطقه اسلام‌آباد خلخال و محلات همجوار را نیز خواستاریم.

انتهای پیام/146/ح

R41374/P1357/S6,49/CT1 بیشتر بخوانید... ادامه پیگیری تسنیم|عملیات آب‌رسانی به روستای «چم کبود» معمولان ادامه پیدا می‌کند/ پاسخ مردم به ضد انقلاب آخرین وضعیت دریاچه ارومیه / حجم آب‌ در درازمدت ۱۶ درصد کاهش یافت گزارش| بی‌آبی در مناطق سیل‌زده لرستان در گرمای ۴۵ درجه؛ اعتراض مردم «چم‌کبود» معمولان به بی‌توجهی‌ها + تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ادامه پیگیری تسنیم|عملیات آب‌رسانی به روستای «چم کبود» معمولان ادامه پیدا می‌کند/ پاسخ مردم به ضد انقلاب آخرین وضعیت دریاچه ارومیه / حجم آب‌ در درازمدت ۱۶ درصد کاهش یافت گزارش| بی‌آبی در مناطق سیل‌زده لرستان در گرمای ۴۵ درجه؛ اعتراض مردم «چم‌کبود» معمولان به بی‌توجهی‌ها + تصاویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۲ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۳ درخواست علمای اهل‌سنت از مردم استان گلستان/ دیدو بازدیدهای عیدقربان را تعطیل کنید ۴ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۵ فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): در اجرای پروژه‌ها مشارکتی با خارجی‌ها نداریم/ هیچ‌گاه ‌دنبال سود نیستیم+ فیلم ۶ رونق بازار موتورسیکلت و دوچرخه فروشان در دست ارز نیمایی؛ مسئولان همراهی کنند ۷ سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌/ اجرای تعهد ۸۵میلیون‌دلاری تجهیزاتی/ قرارداد "BOT" فعال خواهد شد ۸ عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس: قیمت فعلی ارز واقعی نیست مهمترین اخبار استانها ‌تصرف غیرقانونی ۳۴۰ کیلومتر از نوار ساحلی شمال و جنوب ایران / ۳ بار با جهانگیری برای وضعیت بحرانی تالاب انزلی‌ مکاتبه شد فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): در اجرای پروژه‌ها مشارکتی با خارجی‌ها نداریم/ هیچ‌گاه ‌دنبال سود نیستیم+ فیلم ماجرای پارچه‌های کشف شده در تخت جمشید چه بود؟ / جزئیات جدید‌ از صنعت نساجی در زمان هخامنشی‌ معاون وزیر صنعت: ۶ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شد مهمترین اخبار تسنیم توضیحات همتی درباره فرایند پرداخت وام ودیعه مسکن/ بانک‌ها به سایر متقاضیان با نرخ ۱۸ درصد وام ودیعه را بپردازند طرح های دوازده گانه اقتصادی مجلس/توجه ویژه مجلس یازدهم به معیشت مردم انتشار برای نخستین بار | مقام معظم رهبری: آمار فرزندآوری کمتر از نرخ جانشینی است/ این مسئله از همه خطرات بزرگتر است شکست سودای اشغالگری صهیونیست‌ها/ اولین سیگنال‌های ناتوانی تل‌آویو در جنگ لبنان طرح‌های ملی جهاد کشاورزی در هرمزگان، یزد و لرستان توسط رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرای پروژه ها چم کبود آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۰۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است