Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اهر وهریس در مجلس گفت: قرار بود بیمارستان قدیم اهر برای ایجاد نقاهتگاه توسط بیمارستان شهید محلاتی سپاه رایگان تجهیز شود اما عدم همکاری هلال احمر مانع تحقق این امر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، احمد محرم زاده امروز در نشست مشترک با مسئولین هلال احمر استان اظهار داشت: با وجود تصویب  ایجاد نقاهتگاه بیماران کرونایی منطقه ارسباران در محل بیمارستان قدیم اهر توسط ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا متاسفانه عدم همکاری و ممانعت مسئولان  هلال‌احمر باعث شد  بیمارستان شهید محلاتی سپاه عاشورا  نیز نتواند بیمارستان قدیم اهر را به منظور خدمات‌رسانی به مردم اهر تجهیز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از برخی کم لطفی ها در حق مردم منطقه تأکید کرد خواسته و مطالبه عمومی مردم اهر احیاء و تبدیل ساختمان بیمارستان قدیم به مرکز درمانی و بیمارستانی از مسئولان  می باشد و متاسفانه مسئولان هلال احمر در خصوص مطالبات مردم اهر در رابطه با استفاد بهینه و تبدیل به احسن و برای بهره مندی مردم از بیمارستان قدیم اهر تعلل می کنند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی افزود: چرا وقت‌مان را با جلسات متعدد تلف می‌کنیم و صادقانه به مردم نمی‌گوییم که خواسته و مطالبه شما مردم اهمیتی ندارد؟ آقایان مسئول مردم شهرستان اهر به وجود و استفاده از بیمارستان قدیم اهر در این وضعیت حاد کرونایی نیاز دارند.

محرم زاده گفت: بیمارستان باقرالعلوم اهر علاوه بر جمعیت 150 هزار نفری شهرستان اهر معین برای شهرستان های کل منطقه ارسباران بوده وبه اکثر بیماران شهرستان‌های اهر، هوراند، خداآفرین، هریس، کلیبر و حتی مشگین‌شهر و مغان خدمات بهداشتی درمانی ارائه می نماید وهم اکنون نیز تنها بیمارستان اهر پاسخگوی این همه بیمار نبوده ضرورت دارد بیمارستان دوم در شهرستان اهر راه اندازی شود.

وی تاکید کرد: اگر هلال‌احمر نمی‌تواند مرکز درمانی ایجاد کند، می‌تواند ساختمان را باتمهیدات ویژه  در اختیار فعالان درمان  بخش خصوصی قرار دهد تا حداقل این مجتمع وفضای موجود آن در شرایط سخت و بحرانی به نفع مردم استفاده شود

این نماینده مجلس با اظهار تأسف از تبدیل ساختمان بیمارستان قدیم  به مدارس غیرانتفاعی  و مهد کودک گفت: وقتی مردم  می‌بینند ساختمانی با این وسعت تبدیل به  مهدکودک یا مدرسه شده است و در این وضعیت حاد بیماری کرونا به دردشان نمی‌خورد گله‌مند و ناراضی می‌شوند، که در این خصوص انتظارداریم  هلال‌احمرپاسخ  واضح به افکار عمومی و مردم اعلام کنند.


وی تاکید کرد: بیمارستان باقرالعلوم اهر نمی‌تواند جوابگوی نیاز بیماران شهرستان‌های اهر، هوراند، خداآفرین، هریس، کلیبر و حتی مشکین‌شهر و پارس‌آباد استان اردبیل باشد و  احداث بیمارستان دوم در شهرستان اهر خواسته مردم و مسئولان است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس خاطرنشان کرد: اگر هلال‌احمر نمی‌تواند مرکز درمانی ایجاد کند، می‌تواند ساختمان را در اختیار بخش خصوصی قرار دهد تا حداقل این مجتمع در شرایط سخت و بحرانی به نفع مردم استفاده شود، وقتی مردم می‌بینند ساختمانی با این وسعت مهدکودک یا مدرسه شده و به دردشان نمی‌خورد گله‌مند می‌شوند، از این‌رو درخواست می‌کنم پاسخ نهایی را هلال‌احمر واضح به مردم اعلام کنند.

انتهای پیام/60003

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا بیمارستان شهید مدرسه بیماران نماینده مردم اهر و هریس تبریز هریس هلال احمر کلیبر مشکین شهر اردبیل پارس آباد بیمارستان قدیم اهر شهرستان اهر هلال احمر مردم اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان کرده است.

وی ادامه داد: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر داوطلب جمعیت هلال احمر وظیفه خدمت رسانی به مراجعان را بر عهده دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: یکهزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی و بهزیستی تأمین شده که پس از انجام معاینات مورد نیاز این فریم‌ها به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بیمارستان درمان و توانبخشی در کنار خدمات دندانپزشکی راه اندازی شده که خدمات ویزیت و ارائه داروی رایگان انجام می‌شود. هاشمی تاکید کرد: از ۱۲ اردیبهشت ماه پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را رایگان ویزیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: نوزادان و کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد به لحاظ سلامت حرکتی و جسمی معاینه خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، این معاینات را صافی کف پا، پای پرانتزی و گودی کمر برشمرد و گفت: در صورت تشخیص پزشک برای درمان در صورت داشتن مشکل، این کودکان و نوزادان جهت درمان به مراکز درمان و توانبخشی هلال احمر استان ارجاع داده می‌شوند.

هاشمی افزود: پنج مشاور داوطلب برای ارائه ۱ خدمات رایگان نیز در حال ارائه خدمات مورد نیاز هستند.

وی ادامه داد: ارائه آموزش‌های رایگان و فعالیت تیم‌های سحر از دیگر خدماتی است که در حال انجام است. گفتنی است، ارائه خدمات درمانی با همکاری قرارگاه جهادی الکفیل از ۱۲ اردیبهشت: شده و تا شامگاه جاری ادامه دارد.

کد خبر 6096349

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر