Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@19:24:25 GMT

کشف انبار احتکار لوازم خانگی در خمین

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۰۶۸۹

کشف انبار احتکار لوازم خانگی در خمین

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان از کشف انبار احتکار لوازم خانگی حاوی ۵۱ دستگاه یخچال، آبگرمکن و کولر و ۱۱ تخته فرش احتکار شده به ارزش ۷ میلیارد ریال از یک انبار در شهرستان خمین خبر داد.

سردار مفخمی افزود: در تداوم طرح‌های مبارزه با احتکار کالا‌های اساسی، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خمین در تحقیقاتی از احتکار مقادیری کالا از یک انباری در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: با شناسایی این انبار و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، تیمی از ماموران انتظامی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت به محل موردنظر اعزام شدند که در بازرسی از این محل تعداد ۳۳ دستگاه یخچال، ۱۳ دستگاه آبگرمکن، ۱۵ تخته فرش و ۵ دستگاه کولر کشف و انبار موردنظر پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۷ میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد: با توجه به استعلامات به عمل آمده اقلام این انبار در سامانه جامع انبار‌های وزارت صمت ثبت نشده بود که متصدی انبار با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

او با اشاره به اینکه مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد از مردم خواست، هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مفاسد اقتصادی و احتکار کالا و ارز را در اسرع وقت و از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس استان مرکزی احتکارکنندگان احتکار لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از اجرای طرح نظارت بر واحدهای عرضه کننده فرش و موکت، لوازم اداری و خانگی در هرمزگان خبر داد.

عبدالرضا پیروی‌منش امروز، ۱۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به نظارت بر عرضه‌کنندگان لوازم خانگی و اداری گفت: طرح نظارتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۵ همین ماه ادامه خواهد داشت.

وی  ادامه داد: فروشندگان فرش، موکت، یخچال، فریزر، یخچال فریزر، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و لوازم اداری از مواردی هستند که با توجه به پر تقاضا بودن مورد رصد قرار می‌گیرند.

به گفته معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان، این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان و حصول اطمینان از استمرار عرضه کالا با قیمت متعارف و بر مبنای فهرست قیمت موجود در نمایندگی‌های فروش و منطبق با نرخ‌های تایید شده انجام می‌شود.

وی نسبت به هرگونه سوءاستفاده و بازارسازی کاذب توسط سفته بازان از طریق امتناع از عرضه و گران‌فروشی هشدار داد و بر برخورد جدی با متخلفین تاکید کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر هزار و ۶ واحد در این حوزه فعالیت دارند که ۴۱۶ مورد از آن‌ها در مرکز استان هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ثبت ۱۴۶ پرونده تخلف قاچاق کالا در۱۶۰۰ مورد بازرسی در استان سمنان کدام تولیدکنندگان داخلی از رهبری خواسته بودند واردات لوازم خانگی ممنوع شود (+متن نامه)

دیگر خبرها

  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!