Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@04:09:43 GMT

پلمپ ۲۵ واحد متخلف در گناباد و بجستان

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۰۷۲۹

پلمپ ۲۵ واحد متخلف در گناباد و بجستان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: ۲۵ مرکز تهیه، توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی متخلف در شهرستان‌های گناباد و بجستان، پلمپ شده است.

به گزارش قدس آنلاین، دکتر جواد صادقی‌نسب گفت: از ابتدای افزایش نظارت‌های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا، تاکنون ۲۵ مرکز تهیه، توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی متخلف در این دو شهرستان پلمپ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه در همین مدت، ۹ مکان عمومی در این شهرستان‌ها، پلمپ شد، افزود: علاوه بر این، ۳۲ مرکز تهیه، توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی و ۹ مکان عمومی به مراجع قضایی معرفی شدند. منبع: صداوسیما انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گناباد بجستان مواد غذایی پلمپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 

جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم ران ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می‌شود.

زمانی بیان کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد