Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@01:54:24 GMT

برطرف شدن سوء تفاهمات میان موسوی و سایپا

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۰۷۵۲

برطرف شدن سوء تفاهمات میان موسوی و سایپا

خبرگزاری میزان- روز گذشته جلسه خوبی میان مسئولان باشگاه سایپا و محمد موسوی برگزار شد. تاریخ انتشار: 12:02 - 02 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۰۱۴۱

خبرگزاری میزان - روز گذشته (چهارشنبه) میان مسئولان باشگاه سایپا و محمد موسوی جلسه‌ای برگزار و در پایان این نشست سوء تفاهمات میان طرفین برطرف و قرار شد موسوی در فصل جاری در تیم سایپا باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه مصطفی کارخانه ضمن تائید این خبر به میزان گفت: خوشبختانه جلسه مثبتی بین ما و محمد موسوی برگزار و قرار شد او از هفته آینده در تمرینات تیم ما شرکت کند. موسوی بدون توجه به پیشنهادات رسیده از تیم‌های لهستانی قول داد در فصل جاری با تمام وجود برای موفقیت تلاش کند. خوشحالم که در فصل جاری می‌توانیم از وجود چنین بازیکن ارزشمندی در ترکیب تیممان استفاده کنیم.

وی افزود: موسوی و شفیعی تنها به دلیل کرونا در تمرینات حضور پیدا نمی‌کردند و اینکه گفته می‌شد بابت کسر قراردادی از حضور در تمرینات سر باز زده‌اند صحت ندارد. 

بیشتر بخوانید: جلسه سرنوشت‌ساز مسئولان باشگاه سایپا با موسوی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سایپا محمد موسوی مصطفی کارخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی از برگزاری آزمون میان دوره پیش کارورزی به صورت الکترونیک در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ برای واجدین شرایط خبر داد و گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6098111

دیگر خبرها

  • برگزاری اجلاس گروه کاری دریای خزر در تهران
  • درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد