Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات هیأت رئیسه «هیات نظارت بر رفتار نمایندگان» برگزار و بر این اساس سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد به عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نشست هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، با دستور انتخابات هیات رئیسه هیات نظارت برگزار شد.

بر اساس نتایج آراء سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد به عنوان رئیس انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اعضای هیات نظارت بر رفتار نمایندگان همچنین محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان و حسن شجاعی علی‌آبادی نماینده مردم ابهر را به عنوان نواب اول و دوم رئیس برگزیدند.

همچنین محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان و محمد سرگزی نماینده مردم زابل نیز به عنوان دبیران هیات نظارت بر رفتار نمایندگان انتخاب شدند.

مباحث مطرح و شیوه اجرای کار در هیات نظارت بر اساس قانون مورد بحث قرار گرفت. طبق دستور کار اعلام شده، تعدادی از پرونده‌های مطرح از دوره قبل مجلس نیز بررسی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قاضی زاده هاشمی انتخابات هیأت نظارت مجلس نظارت نمایندگان هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نائب رئیس مجلس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد