Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفت مسجد سلیمان فردا جمعه - ۳ مرداد ماه - از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه در خانه از پرسپولیسی میزبانی خواهد کرد که شانس فراوانی برای قطعی کردن قهرمانی‌اش دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در آخرین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر باید فردا جمعه - ۳ مرداد ماه - از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه در استادیوم بهنام محمدی مسجد سلیمان میهمان نفت این شهر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ‌پوشان که با نوار بردهای ادامه دارشان توانسته‌اند ۱۵ با تراکتور، نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود ایجاد کنند، حالا این فرصت را دارند تا با شکست نفت MIS و در صورت کسب نتایج نامطلوب توسط رقبا، برای چهارمین بار پیاپی فاتح لیگ برتر ایران شوند. از سوی شاگردان تارتار که شروع خوبی در لیگ برتر داشتند، حالا در میانه جدول و رده هشتم قرار دارند و به نظر می‌رسید، نفت مسجد سلیمان انگیزه‌ای برای کسب سهمیه و فرار از سقوط با احتمال پایین ندارد.

پوکر در بردهای یک گله برای تثبیت پوکر

شاگردان گل محمدی که با ماجراهای پر حاشیه دیدار برابر سپاهان و کسب پیروزی مقابل شهر خودرو در آزادی، پیش از تعطیلی لیگ به علت همه گیری بیماری کووید -۱۹، بسیاری از راه قهرمانی را پیموده بودند، پس از آغاز دوباره مسابقات تمام بازی‌هایشان را برده‌اند تا حالا با خیال راحت به دنبال قهرمانی زود هنگام و چند هفته مانده به پایان لیگ باشند.

سرخ‌پوشان که به عقیده بسیاری از طراوت پیش از تعطیلی لیگ برخوردار نیستند ولی با هوشیاری مهاجمانشان از تک موقعیت‌ها استفاده و با تنها یک گل از زمین با دست پر خارج شوند. پرسپولیس سه دیدار اخیر با نتیجه ۱ بر صفر حریف را مغلوب خود کرده و اگر بتواند در پیروزی‌های تک گله‌ی خود پوکر کند، راه را برای پوکر قهرمانی هموار می‌کند. گفتنی است تا کنون هیچ تیمی در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران و آسیا نتوانسته چهار قهرمانی پیاپی را کسب کند و حالا پرسپولیس در آستانه ثبت این افتخار مهم به نام خود است.

نفت MIS، آخرین پیروز نبرد با پرسپولیس در لیگ امسال

سرخ‌های پایتخت که از ۱۴ مسابقه اخیر خود در لیگ و جام حذفی، ۱۳ پیروزی به دست آورده‌اند، آخرین شکست‌شان به نیم فصل نخست بر می‌گردد؛ جایی که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی مقابل نفت نفت مسجد سلیمان تن به شکست داد تا به رده پنجم جدول سقوط کند. شاید آن زمان چهارمین باخت سرخ‌پوشان در نیم فصل نخست باعث شده بود که خیلی‌ها از جمله هواداران پرسپولیس رؤیای پوکر قهرمانی و جاودانه شدن در کتاب تاریخ فوتبال باشگاهی ایران را از دست رفته می‌دانستند اما مدار اتفاقات لیگ به پاشنه پرسپولیس چرخید تا حالا آن‌ها نه تنها به قهرمانی نزدیک باشند، بلکه بتوانند چند هفته زودتر جشن قهرمانی را به پا کنند.

نفتی‌های مسجد سلیمان شاید تنها تیمی باشند که نگرانی چندانی بابت هفته‌های آتی لیگ نداشته باشند. آن‌ها با ۳۳ امتیاز در رده هشتم جدول جا خوش کرده‌اند و با تیم هفتم، ۴ امتیاز و با تیم پایین‌تر خود یعنی نساجی رده نهمی، ۵ امتیاز فاصله دارند و به نظر شاگردان تارتار امیدی به کسب سهمیه و یا استرس سقوط به دسته پایین‌تر را ندارند و هفته‌های باقی مانده لیگ نوزدهم را در کمال آرامش طی خواهند کرد.

دبل جشن قهرمانی برابر دیدگان تارتار

نکته جالب دیدار فردا شب اینجا است که اگر نتایج به گونه‌ای رقم بخورد که قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ قطعی شود، پرسپولیسی‌های برای دومین فصل پیاپی برابر تیم تارتار، بازیکن سابق این تیم جشن قهرمانی به پا می‌کنند. فصل قبل نیز پرسپولیس در جم و در حالی که در کورس با سپاهان قرار داشت، پارس جنوبی که تحت هدایت تارتار بود را شکست داد و در بوشهر، جشن قهرمانی گرفت. البته در دیدار فردا حتی در صورت تثبیت رده نخستین پرسپولیس، خبری از اهدای جام نخواهد بود و احتمالاً سرخ‌های در تهران این مراسم را برگزار کنند.

کد خبر 435191

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس هواداران پرسپولیس سرمربی تیم پرسپولیس تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفت مسجد سلیمان جشن قهرمانی سرخ پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال

مراسم استقبال از پیکر معطر و گلگون کفن شهید "محمد رنجنوش" از شهدای دوران دفاع مقدس که پس از ۳۸ سال چشم انتظاری در حسنیه معراج الشهدای همدان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده از طریق انجام آزمایشات DNA "حاج محمد رنجنوش" عصر روز گذشته وارد همدان شد و در حسنیه معراج الشهدای همدان مورد استقبال اعضای خانواده، بستگان و مردم کوی فرهنگیان قرار گرفت.

نماینده کمیته جست‌وجوی در مفقودین همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مورد برنامه‌های تشییع و خاکسپاری شهید، اظهار داشت: عصر امروز دیدار خانواده، بستگان و اهالی کوی فرهنگیان با شهید در مسجد قمر بنی هاشم انجام شد و پس از آن مردم در مسجد مهدیه شهید را مورد تشییع قرار دادند.

بهرام دوست‌پرست، عنوان کرد: حضور در پایگاه شهید خاکپور، خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد و مسجد معراج شهدا برنامه های بعدی است که شهید گرانقدر امشب در آن حضور دارد و فردا نیز برنامه ای برای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، موقعیت سید الشهدا با حضور دانش آموزان، حضور در یکی از ادارات و پس از آن حرکت به سمت ملایر و حضور در یادواره شهدای ملایر و چند هیئت در همدان را خواهیم داشت.

وی اعلام کرد: جمعه صبح نیز برگزاری دعای ندبه در کوی فرهنگیان، حرکت به سمت روستاهای کبودراهنگ و حضور در نماز جمعه کبودراهنگ، عصر روز جمعه نیز از ساعت 14 الی 16 حضور در زادگاه شهید روستای قوره جینه و سپس وداع عمومی مردم همدان با پیکر مطهر شهید و حضور در هیئات برنامه ریزی شده است.

نماینده کمیته جست‌وجوی در مفقودین همدان افزود: پیکر مطهر شهید روز شنبه 15 اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت 10 صبح در میدان امام خمینی (ره) همدان و با حضور دستجان عزاداری بر روی دستان مردم مومن و شهیدپرور همدان تشییع می‌شود و پس از اقامه نماز توسط نماینده ولی فقیه در همدان بر پیکر شهید تشییع تا میدان پروانه ادامه خواهد داشت و پس از آن مراسم خاکسپاری در گلزار شهدای همدان انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم، شهید رنجنوش در سال 1365 پاسدار رسمی اعلام شد و پس از شهادت از وی دو فرزند 3 و 4 ساله پسر به یادگار ماند اکنون والدین شهید در قید حیات نبوده و همسر و دو فرزند پسر شهید "حاج محمد رنجنوش" پس از 38 سال چشم انتظاری با شهید دیدار کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال