Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مستضعفان در شرایط سخت شیوع کرونا هر قدر بتوانیم به اقشار ضعیف کمک می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، پرویز فتاح ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زابل اظهار داشت: مهم‌ترین پروژه‌‌ای که در دوران حضورم به عنوان وزیر نیرو در دولت پیگیری کردم و به نتیجه رسیدن "چاه نیمه چهارم" بود که در راستای تامین آب مردم منطقه اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به مردم این خطه و استان ارادت خاصی دارم و خداوند را شاکرم که برای چندمین بار بین این مردم حضور دارم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: مردم سیستان و زابل در طول تاریخ کارهای بزرگی کرده‌اند و همین امر موجب شده عمق تاریخ این منطقه و عزتی که این مردم آفریده‌اند قابل وصف نباشد. امروز باعث تأسف است که ما هرچه در این منطقه می‌شنویم فقط از مشکلات است.

فتاح: معیشت مردم در مخاطره افتاده است/ بنیاد مستضعفان در روزهای سخت کرونایی به کمک مردم آمدگزارش ویدیوئی| ‌‌توزیع 10 هزار سبد غذایی اهدایی بنیاد مستضعفان به حاشیه‌نشینان چابهار‌فتاح: کمک‌ بنیاد مستضعفان به اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر ادامه دارد/ نباید هیچ خانواده نیازمندی از کمک‌ها بی‌بهره بماند

وی ادامه داد: مسئولان منطقه حتماً در کنار طرح مشکلات به خدمات متعددی که نظام در این خطه ارائه کرده هم اشاره داشته باشند تا عدالت رعایت شود و البته راه‌های نرفته در منطقه زیاد است اما اقداماتی از جمله چاه نیمه، دانشگاه زابل، راه‌های متعددی که در اینجا ساخته شده و ... همه از خدمات نظام است و اگر مشکلاتی در منطقه وجود دارد علت اصلی خود ما مسئولان هستیم.

فتاح تصریح کرد: باید بنا را بر «می‌شود و می‌توانیم» قرار دهیم و حل مشکلات را یکی پس از دیگری و در حد توان در دستور کار قرار دهیم و با این روش و با تکیه بر این مردم ولایت‌مدار و صبور قطعا مشکلات قابل حل خواهد بود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: قرار نیست نهاد انقلابی مثل بنیاد مستضعفان جای دولت بنشیند، چرا که نه توان آن را دارد و نه منزلت آن را، اما بنیاد مستضعفان به مناطق و مردم محروم بر حسب وظیفه نگاه ویژه دارد و در حد توان در کنار مسئولان خواهد بود.

وی گفت: مسئولان سیستان باید مشکلات را اولویت‌بندی کنند و بر این اساس از نهادهای انقلابی درخواست کمک داشته باشند تا ما بتوانیم در حد توان جهت کمک ورود کنیم.

فتاح اظهار داشت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در بحث کرونا 100 میلیارد تومان به سیستان و بلوچستان کمک کرده است. فقط یک قلم آن کمک نقدی 25 میلیارد تومانی به افراد فاقد شناسنامه و فاقد پوشش نهادهای حمایتی بوده که جهت تقسیم میان مردم نقدا به استانداری و کمیته امداد استان پرداخت شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: ما پیرو دستور رهبر معظم انقلاب تاکنون 15 نقطه را در استان‌های مختلف انتخاب کرده‌ایم تا در مدت سه سال به محرومیت‌زدایی در آنها کمک کنیم و سیستان و بلوچستان تنها استانی است که دو شهرستان در آن انتخاب شده است.

وی افزود: علاوه بر شهرستان‌های هدف وام‌هایی برای مشاغل خرد در دیگر شهرستان‌ها نیز در نظر گرفته شده که از طریق بنیاد علوی پرداخت خواهد شد و تلاش داریم در حد توان به همه نقاط محروم کمک کنیم. بنیاد مستضعفان در شرایط سخت شیوع کرونا هر قدر بتوانیم به اقشار ضعیف کمک می‌کند.

فتاح گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر برای نمایندگان مجلس و تاکید ایشان بر ادامه روند مواسات و کمک‌های مومنانه، بنیاد مستضعفان در مرحله دوم طرح مواسات ورود جدی خواهد داشت و در حد توان تلاش خواهیم کرد مردم و به ویژه مردم سیستان اثر آن را حس کنند.

انتهای پیام/391/ش

R7843/P/S6,65/CT11 واژه های کاربردی مرتبط بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان بیشتر بخوانید... بررسی عملکرد بنیاد مستضعفان در کمیسیون صنایع مجلس آغاز توزیع ۱.۵ میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان توسط بنیاد مستضعفان فتاح: کمک‌ بنیاد مستضعفان به اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر ادامه دارد/ نباید هیچ خانواده نیازمندی از کمک‌ها بی‌بهره بماند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بررسی عملکرد بنیاد مستضعفان در کمیسیون صنایع مجلس آغاز توزیع ۱.۵ میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان توسط بنیاد مستضعفان فتاح: کمک‌ بنیاد مستضعفان به اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر ادامه دارد/ نباید هیچ خانواده نیازمندی از کمک‌ها بی‌بهره بماند واژه های کاربردی مرتبط مناطق محروم محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۲ درخواست علمای اهل‌سنت از مردم استان گلستان/ دیدو بازدیدهای عیدقربان را تعطیل کنید ۳ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۴ ‌فرمانده مرزبانی ناجا: ‌تشکیل قرارگاه هوشمندسازی مرزی کشور ابلاغ شد / کشف ۴۶ تن مواد مخدر توسط مرزبانان ۵ فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): در اجرای پروژه‌ها مشارکتی با خارجی‌ها نداریم/ هیچ‌گاه ‌دنبال سود نیستیم+ فیلم ۶ رونق بازار موتورسیکلت و دوچرخه فروشان در دست ارز نیمایی؛ مسئولان همراهی کنند ۷ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۸ گزارش| «خانه بومیان»؛ فرصتی مغفول اما مغتنم برای رونق گردشگری فرهنگی کیش است+ تصاویر مهمترین اخبار استانها ‌تصرف غیرقانونی ۳۴۰ کیلومتر از نوار ساحلی شمال و جنوب ایران / هفته آینده اسامی دستگاه‌های‌ متخلف‌ اعلام می‌شود فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): در اجرای پروژه‌ها مشارکتی با خارجی‌ها نداریم/ هیچ‌گاه ‌دنبال سود نیستیم+ فیلم ماجرای پارچه‌های کشف شده در تخت جمشید چه بود؟ / جزئیات جدید‌ از صنعت نساجی در زمان هخامنشی‌ معاون وزیر صنعت: ۶ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شد مهمترین اخبار تسنیم توضیحات همتی درباره فرایند پرداخت وام ودیعه مسکن/ بانک‌ها به سایر متقاضیان با نرخ ۱۸ درصد وام ودیعه را بپردازند طرح های دوازده گانه اقتصادی مجلس/توجه ویژه مجلس یازدهم به معیشت مردم انتشار برای نخستین بار | مقام معظم رهبری: آمار فرزندآوری کمتر از نرخ جانشینی است/ این مسئله از همه خطرات بزرگتر است شکست سودای اشغالگری صهیونیست‌ها/ اولین سیگنال‌های ناتوانی تل‌آویو در جنگ لبنان بهره‌برداری از فاز نخست پروژه عظیم ۳۷۵۰ هکتاری شبکه آبیاری تحت فشار دشت میناب آغاز شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان مناطق محروم محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان بنیاد مستضعفان حد توان کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان به تشریح اقدامات بسیج سازندگی در کردستان پرداخت. - اخبار استانها -

سرهنگ اکبر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج به تشریح اقدامات بسیج سازندگی در کردستان پرداخت و اظهار داشت: آبرسانی به 205 روستا به ارزش 578 میلیارد تومان از جمله اقدامات سپاه در راستای ارائه خدمت به مردم بوده که تاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و سایر پروژه‌ها در حال اجراست.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال آبرسانی به تمام این روستاها را به اتمام برسانیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: ساخت، مرمت و بازسازی 50 منزل مسکونی محرومین، تهیه و واگذاری 20 تن قیر رایگان برای آسفالت جاده‌ها بوده که یقیناً تا پایان امسال نیز بسیاری از جاده‌های روستایی استان را آسفالت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: انجام 13 هزار و 100 متر ایزوگام منازل خانواده‌های نیازمند، اجرای 78 پروژه مرمت مدارس، غسالخانه و خانه عالم، پرداخت 60 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی و ایجاد اشتغال برای 669 نفر از جوانان روستایی کردستان از دیگر اقدامات سپاه در کردستان بوده است.

اسماعیلی عنوان کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی با کارمزد 4 درصد بازپرداخت 70 ماهه و شش ماه تنفس به جوانان روستایی کردستان پرداخت شده تا در روستاها ماندگار و از مهاجرت خودداری کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: امسال نیز 126 میلیارد تومان تسهیلات ویژه اشتغال‌زایی جوانان کردستانی اختصاص یافته که تاکنون 123 میلیارد تومان آن پرداخت شده و 3 میلیارد تومان دیگر نیز در دست اقدام است.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان