Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رضا سمیعی» روز پنجشنه در گفت و گو با ایرن افزود: فرآیندثبت نام تیم والیبال شهروند اراک فروردین ماه امسال انجام شد اما برای قطعی کردن این ثبت نام باید یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به عنوان حق ورودی لیگ برتر، به حساب سازمان لیگ والیبال کشور واریز می‌کرد که این مهم محقق نشد.  

وی ادامه داد: تیم والیبال شهروند اراک تا ۳۱ تیرماه امسال فرصت داشت تا با پرداخت هزینه ورودی لیگ برتر به سازمان لیگ والیبال کشور، ثبت‌نام خود را قطعی کند اما به دلیل عمل نکردن به این تعهد مالی از حضور در لیگ سال ۹۹ بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات والیبال استان مرکزی اظهار داشت: علاوه بر هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی ورودی لیگ برتر والیبال در سال ۹۹ حدود نیمی از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال هزینه هزینه ورودی لیگ برتر شهروند در فصل گذشته نیز پرداخت نشده است.  

سمیعی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده از سوی هیات والیبال استان مرکزی سال گذشته ۲ میلیارد ریال از شهرداری اراک دریافت شد که تمامی این اعتبار صرف حقوق و دستمزد معوقه بازیکنان این تیم شد و مقداری از معوقات بازیکنان نیز همچنان باقی مانده است.

وی گفت:پس از تذکرهای فدراسیون والیبال میبنی بر پرداخت هزینه ورودی لیگ برتر تیم شهروند، مراتب به مسئولان استانی و شهرستانی گزارش شد، اما هیچ یک از آنان نسبت به این مسئله مهم توجهی نکردند و اکنون تیم شهروند اراک با تمام شایستگی‌ها از حضور در لیگ برتر کنار گذاشته شد.

رئیس هیات والیبال استان مرکزی افزود: تیم والیبال شهروند اراک در سال۹۷ به عنوان پدیده فصل لیگ برتر والیبال کشور معرفی شد اما در سال ۹۸ به دلیل مشکلات مالی به‌وجود آمده در این تیم، در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر کشور قرار داشت که به دلیل شیوع ویروس کرونا لیگ برتر در این فصل تعطیل شد.  

سمیعی ادامه داد: شهرستان اردکان برای تقویت تیم والیبال خود بیش از ۷۰ میلیارد ریال هزینه کردند و با بهره‌گیری از والیبالیست‌های خارجی به خصوص بریزیلی آینده والیبال شهر خود را تضمین کردند اما تیم شهروند اراک توان پرداخت حق‌الزحمه بازیکنان خود را نداشت و به همین دلیل بازیکنان اراک به شهرهای دیگر مهاجرت کردند.

وی بیان کرد: با وجود فعالیت واحدهای تولیدی مادرتخصصی در استان مرکزی به خصوص شهر اراک، انتظار از ورزش این استان در سطح کشور بالا است اما هیچ یک از واحدهای تولیدی تمایلی به حمایت از ورزش به خصوص والیبال این استان ندارند.

تیم والیبال شهروند اراک از سال ۱۳۹۶ در لیگ برتر والیبال کشور حضور داشت.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی والیبال لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهروند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی والیبال لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهروند فدراسیون های ورزشی والیبال لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهروند تیم والیبال شهروند اراک لیگ برتر والیبال ورودی لیگ برتر والیبال کشور استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود

سرپرست منطقه دو شهرداری اراک از تخریب ملک تجاری و تعریض پیاده‌رو چهارراه عضد خبر داد و گفت: در حال حاضر خاک‌برداری تخریب انجام شده و عملیات تسطیح و شن‌ریزی نیز صورت گرفته است تا در ادامه، این معبر سنگ فرش شود.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به نقش شهرداری‌ها در تسهیل تردد عابران و زیباسازی فضای شهری اظهار کرد: با توجه به اینکه خیابان شهید بهشتی به عنوان یکی از خیابان‌های اصلی و به نوعی نماد شهر اراک معرفی می‌شود و حجم عبور و مرور شهروندان در پیاده رو آن بالا است و تاکنون قسمت‌های عمده‌ای از آن تعریض شده است، یک باب مغازه واقع در طرح تعریض پیاده‌رو این خیابان به تازگی تخریب و به معبر اضافه شد.

وی افزود: در حال حاضر خاک‌برداری تخریب انجام شده و عملیات تسطیح و شن‌ریزی نیز صورت گرفته است تا در ادامه، این معبر سنگ فرش شود.

سرپرست منطقه دو شهرداری اراک از تخریب ملک تجاری و تعریض پیاده رو چهار راه عضد خبر داد و تصریح کرد: حفره‌ای به عمق دو متر که بر اثر ریزش چاه فاضلاب ملک قدیمی در بن بست خلیلی کوچه مدرس خیابان فردوسی ایجاد شده بود که با رعایت اصول ایمنی ترمیم و اصلاح شد.

عسگری گفت: ریزش و تخریب چاه‌های فاضلاب در بافت‌های قدیمی شهر روز به روز در حال افزایش است که لازم است شهروندان ساکن در این محله‌ها نسبت به ایمن‌سازی چاه‌های قدیمی فاضلاب موجود در منزل خود اقدام کنند.

کد خبر 750827

دیگر خبرها

  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • فیلمی از خروش رودخانه در روستای خانیله اندیمشک
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • پویش سلامت دهان و دندان
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده در اراک
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا