Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم در نقاط مختلف استان قزوین آسیب‌های اجتماعی محلات توسط ائمه جمعه و امامان جماعت مساجد شناسایی می‌شوند. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حسن دهقان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، حل مشکلات اجتماعی، اقتصادی و روزمره مردم را یکی از اهداف مهم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه بیان کرد و اظهار داشت: برای حل این مشکلات در نقاط مختلف استان قزوین آسیب‌های اجتماعی محلات توسط ائمه جمعه و امامان جماعت مساجد شناسایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در چارچوب این طرح ائمه جمعه در هر کدام از شهرهای استان قزوین جلسات منظم و مستمری با امامان جماعت مساجد و محلات مختلف این شهرها برگزار می‌کنند و از این طریق معضلات اجتماعی، اقتصادی و معیشتی مهم مردم استان را احصا کرده و به مسئولان دولتی و حکومتی منعکس می‌کنند تا هر چه زودتر این مشکلات برطرف شوند.

دهقان‌نژاد طرح دردها و دغدغه‌های مردم از تریبون نمازهای جمعه از ضرورت‌های مهم برگزاری این آیین عبادی و سیاسی دانست و گفت:‌ به همین خاطر از امامان جمعه خواسته‌ایم که فارغ از مصلحت‌اندیشی به طرح مشکلات بپردازند و در این زمینه طرح مشکلات بومی و محلی را در اولویت خود قرار دهند.

3 طرح امید، مصباح و میعاد برای جذب کودکان و نوجوانان قزوینی به نماز جمعه اجرا می‌شودخطیب جمعه قزوین: امیدآفرینی مجلس یازدهم منوط به رفع مشکلات اقتصادی مردم استامام جمعه قزوین:‌ جهش تولید نسخه داخلی مقابله با تحریم اقتصادی است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان افزود: البته در این حوزه نباید افراط کنیم و به ورطه سیاه‌نمایی بیفتیم. ضمن اینکه باید دستاوردهای مثبت و امیدآفرین نظام و کشور هم در تریبون‌ها بازگو شود تا از ناامیدی مردم جلوگیری شده و انگیزه رشد و تعالی در آنها افزایش پیدا کند.

دهقان‌نژاد با تاکید بر ضرورت دوری ائمه جمعه و جماعات از کانون‌های قدرت و ثروت ادامه داد:‌ نزدیکی به این کانون‌ها می‌تواند فسادآور باشد. ضمن اینکه از امامان جمعه خواسته‌ایم که در بیان مسائل سیاسی کشور از جانبداری کردن از جناح‌های مختلف خودداری کنند و با ائمه جمعه که از تریبون نماز جمعه به نفع اهداف جناح خاصی استفاده کنند، برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین ستاد نماز جمعه‌ بیشتر بخوانید... ۳ طرح امید، مصباح و میعاد برای جذب کودکان و نوجوانان قزوینی به نماز جمعه اجرا می‌شود خطیب جمعه قزوین: امیدآفرینی مجلس یازدهم منوط به رفع مشکلات اقتصادی مردم است امام جمعه قزوین:‌ جهش تولید نسخه داخلی مقابله با تحریم اقتصادی است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۳ طرح امید، مصباح و میعاد برای جذب کودکان و نوجوانان قزوینی به نماز جمعه اجرا می‌شود خطیب جمعه قزوین: امیدآفرینی مجلس یازدهم منوط به رفع مشکلات اقتصادی مردم است امام جمعه قزوین:‌ جهش تولید نسخه داخلی مقابله با تحریم اقتصادی است واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین ستاد نماز جمعه‌ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۲ درخواست علمای اهل‌سنت از مردم استان گلستان/ دیدو بازدیدهای عیدقربان را تعطیل کنید ۳ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۴ ‌فرمانده مرزبانی ناجا: ‌تشکیل قرارگاه هوشمندسازی مرزی کشور ابلاغ شد / کشف ۴۶ تن مواد مخدر توسط مرزبانان ۵ فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): در اجرای پروژه‌ها مشارکتی با خارجی‌ها نداریم/ هیچ‌گاه ‌دنبال سود نیستیم+ فیلم ۶ رونق بازار موتورسیکلت و دوچرخه فروشان در دست ارز نیمایی؛ مسئولان همراهی کنند ۷ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۸ گزارش| «خانه بومیان»؛ فرصتی مغفول اما مغتنم برای رونق گردشگری فرهنگی کیش است+ تصاویر مهمترین اخبار استانها ‌تصرف غیرقانونی ۳۴۰ کیلومتر از نوار ساحلی شمال و جنوب ایران / هفته آینده اسامی دستگاه‌های‌ متخلف‌ اعلام می‌شود فتاح: ‌در مرحله دوم طرح مواسات ورود جدی خواهیم ‌داشت / قرار نیست ‌بنیاد مستضعفان جای دولت بنشیند خبری خوش برای اردبیلی‌ها / ریل گذاری راه‌آهن اردبیل از سمت میانه آغاز می‌شود ماجرای پارچه‌های کشف شده در تخت جمشید چه بود؟ / جزئیات جدید‌ از صنعت نساجی در زمان هخامنشی‌ مهمترین اخبار تسنیم توضیحات همتی درباره فرایند پرداخت وام ودیعه مسکن/ بانک‌ها به سایر متقاضیان با نرخ ۱۸ درصد وام ودیعه را بپردازند طرح های دوازده گانه اقتصادی مجلس/توجه ویژه مجلس یازدهم به معیشت مردم انتشار برای نخستین بار | مقام معظم رهبری: آمار فرزندآوری کمتر از نرخ جانشینی است/ این مسئله از همه خطرات بزرگتر است شکست سودای اشغالگری صهیونیست‌ها/ اولین سیگنال‌های ناتوانی تل‌آویو در جنگ لبنان بهره‌برداری از فاز نخست پروژه عظیم ۳۷۵۰ هکتاری شبکه آبیاری تحت فشار دشت میناب آغاز شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین ستاد نماز جمعه استانداری قزوین ستاد نماز جمعه مشکلات اقتصادی مجلس یازدهم استان قزوین ائمه جمعه جمعه قزوین نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد اظهار کرد: شکر نعمت به عنوان یکی از جلوه‌های تقوای الهی باعث افزایش نعمت می‌شود.

وی با بیان اینکه شکر نعمت باعث افزایش بصیرت می‌شود افزود: اگر وجودمان را در معصیت به کار گرفتیم و ناشکری کردیم، خدا نعمت‌هایش را تبدیل به نقمت می‌کند، پس همواره باید شکر نعمت‌های خدا را به جا بیاوریم.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه شکست‌های پی در پی دشمنان در برابر ملت ما نیز یکی از نعمت‌های خدا است و باید آن را شاکر باشم، ادامه داد: آمریکا و همراهان او در برابر ملت ایران شکست خورده‌اند.

وی با بیان ین که امریکایی هایی در طول حیات انقلاب اسلامی در منطقه مدام شکست خورده‌اند، ادامه داد: شکست در عراق و افغانستان و در سوریه نیز باعث شد تا امریکایی‌ها طعم شکست و ذلت را بچشند.

آیت الله عابدینی با اشاره به فرارسیدن روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری تاکید کرد: هرکسی آثار شهید مطهری را مطالعه کند دیگر نمی‌تواند آنها را کنار بگذارد و آثار این شهید علاوه بر اینکه پاسخگوی سوالات عقل و منطق است، قلب و درون انسان را راضی و قانع می‌کند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز صدور فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد از سوی رهبر حکیم انقلاب اسلامی ادامه داد: جامعه‌ای که دچار فساد شود نمی‌تواند قرآنی باشد.

امام جمعه قزوین با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان ادامه داد: این سفر بدون شک زمینه برقراری امنیت در مرزهای دو کشور را فراهم کرده و تروریست‌ها به پایان نزدیک می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود، گفت: کارگران بخش اعظمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و باید تلاش کنیم تا مشکلات کارگران و خانواده‌های آنان مرتفع شود.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه اصلی ترین رکن جامعه برای استقلال کارگران هستند، عنوان کرد: کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه در سالروز فتح اندلس هستیم بیان کرد: دشمن تلاش کرد تا با فساد، بی حیایی، بی حجابی و بی بندوباری در بین جوانان عزت و اقتدار مسلمانان در این منطقه از بین برود.

امام جمعه قزوین با تقدیر از نیروی انتظامی، دستگاه قضا و بسیج برای تلاش‌های صورت گرفته در حوزه حجاب و عفاف گفت: رفتار همراه با احترام و کرامت با بانوان برای ترویج حجاب بسیار ارزشمند و اثرگذار است.

وی در پایان یادآور شد: عفاف و حجاب نشان استقلال، عزت و سربلندی، فرهنگ متعالی، پاکدامنی و پایگاه معنوی برای پرورش نسل‌های افتخارآفرین است و همه باید جامعه خودمان را جامعه‌ای آبرومندانه قرار دهیم.

کد خبر 6089196

دیگر خبرها

  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین