Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

به نقل از پایگاه خبری المعلومه،فرماندهی بخش عملیاتی حشد شعبی در شهر مقدس سامراء از عملیات بازرسی و پاکسازی منطقه الزوره در غرب سامراء خبر داد.

اخبار بین الملل- در بیانیه این فرماندهی آمده است یک یگان از تیپ 314 حشد شعبی، عملیاتی را برای بازرسی منطقه با هدف پیدا کردن عناصر تحت پیگرد آغاز کرده است، این عناصر از اماکن دورافتاده برای انجام حملات تروریستی خود به نیروهای امنیتی و شهروندان استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری پنج داعشی در استان نینوا

خبر دیگر اینکه نیروهای یگان امنیت ملی عراق توانستند پنج تروریست داعشی تحت پیگرد بر اساس ماده چهارم تروریسم را در استان نینوا به دام بیندازند.

یک منبع امنیتی به پایگاه خبری المعلومه گفت افراد تحت پیگرد در بازجویی اولیه به فعالیت خود در آنچه دیوان الجند داعش خوانده می شود  و مقابله با نیروهای امنیتی در خلال نبردهای آزادی(موصل و دیگر مناطق تحت اشغال داعش) و مسئولیت خود در قتل و راندن شماری از شهروندان در خلال سیطره این گروه تروریستی بر استان نینوا اعتراف کردند.

کشف  و خنثی‌سازی یک طرح تروریستی خطرناک در استان دیالی

خبر دیگر اینکه فرمانده پلیس دیالی از خنثی سازی یک طرح تروریستی خطرناک در این استان خبر داد.

سرلشگر حامد خلیل الشمری در بیانیه ای گفت یک طرح تروریستی خطرناک در جریان عملیات امنیتی ویژه مشترک  خنثی شد که طی آن مغز طراح اجرای این طرح تروریستی به همراه مقادیر زیادی مواد مخدر، سلاح و بمب دست ساز دستگیر شد، هدف از این طرح تروریستی ضربه زدن به ثبات امنیتی و شعله ور کردن آتش فتنه طایفه ای در استان دیالی بود.

در این بیانیه آمده است بر اساس داده های اطلاعاتی دقیق برای پیگرد مخفیگاه های تروریستی، این تروریست به دام افتاد که برای هدف قرار دادن فرماندهان حشد شعبی نقشه می کشید. فرمانده پلیس استان دیالی گفت پس از تکمیل بازجویی، این تروریست به کارگذاشتن بمب اعتراف کرد که یگان مهندسی حشد شعبی آن را خنثی کرد.

بر اساس این بیانیه، تروریست دستگیر شده قصد هدف قرار دادن شهروندان بی دفاع باهدف شعله ور کردن آتش فتنه طایفه ای را داشت، اما کارامدی دستگاههای امنیتی و سرعت عمل آنها منجر به شکست تمام نقشه های تروریستی پیش از اجرای آن شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حشد شعبی عراق داعش تروریست عراق تروریست داعش حشد شعبی طرح تروریستی حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری مرکزصدا وسیمای سیستان وبلوچستان، طی یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.
بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر نمودند.

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • بیانیه تند و تیز پرسپولیس؛ هوادار سپاهان تفکرات داعشی را فریاد زد، حالا نوبت مسائل ناموسی شد؟