Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان گفت: پرداخت تسهیلات بانکی در قالب رونق تولید، منوط به فعالیت و گردش مالی واحدهای تولیدی در سیستم بانکی استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا آشناگر ظهر امروز در جلسه بررسی و رسیدگی به موارد و مشکلات یکی از شرکت‌های تولیدی و فرآوری معدنی مس دامغان اظهار کرد: همان‌طور که مکرراً تأکید شد، واحدهای تولیدی استان زمانی می‌توانند درخواست تسهیلات داده و از منابع اعتباری تسهیلات رونق تولید بهره‌مند شوند که منابع و حساب‌های مالی خود را به سیستم بانکی استان انتقال داده و در این سیستم بانکی دارای گردش مالی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نهایت همکاری و مساعدت به‌منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان در دستور کار مدیران قرار دارد، بر توجه ویژه به این موضوع تأکید کرد.

استاندار سمنان افزود: یکی دیگر از موارد و مسائل که در بحث تقویت و حمایت تولید باید مورد توجه قرار داشته باشد، دغدغه‌های محیط زیستی است که دارای اولویت بوده و بر مسائل مرتبط با تولید ارجحیت دارد.

آشناگر با بیان اینکه نگاه مثبت همراه با مساعدت همه‌جانبه برای رفع مشکلات و دغدغه‌مندی‌های زیست‌محیطی در استان وجود دارد، تأکید کرد: تأمین امنیت و سلامت زیست افراد و همچنین گونه‌های مختلف جانوری و گیاهی در استان مقدم بر امر تولید بوده و نیاز است تا واحدهای تولیدی نیز به رفع دغدغه‌های محیط زیستی اهتمام داشته باشند.

وی به مباحث و مسائل مطرح شده در خصوص واحد تولیدی معدنی مس دامغان اشاره کرد و گفت: بحث تأمین آب یکی از درخواست‌های صاحبان این واحد بود که مقرر شد تا شناسایی و ارائه پروانه برداشت از سوی متقاضی انجام و تخصیص و مساعدت از سوی امور منابع آب استان نیز صورت گیرد.

استاندار سمنان ادامه داد: همچنین تأکید شد تا با توجه به وضعیت آبی استان، شرکت نسبت به شناسایی چاه‌های جدید و برنامه‌ریزی برای تأمین آب پایدار اقدام کند و احداث بند در مناطق تحت فعالیت واحد تولیدی، یکی از این راهکارهاست که می‌تواند در بحث تأمین آب بسیار تأثیرگذار باشد و مجموعه مدیران مرتبط استان نیز با نگاه مثبت به این مقوله نسبت به مساعدت اقدام خواهند کرد.

او از رسیدگی به درخواست تأمین برق واحد تولیدی در قالب چند پیشنهاد خبر داد و اظهار کرد: بخشی از مطالبات شرکت در محدوده استان است که با جدیت رسیدگی و بخش دیگری که مسائل خارج از استان است نیز از طریق مکاتبات تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری می‌شود.

آشناگر گفت: در خصوص دریافت تسهیلات نیز ستاد تسهیلات رونق تولید استان آمادگی دارد تا در صورت وجود گردش مالی در سیستم بانکی استان، نسبت به پرداخت تسهیلات به این واحد تولیدی اقدام کند.

انتهای پیام/74007/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: تسهیلات سمنان تولید گردش مالی تسهیلات استاندار سمنان زیست محیطی واحدهای تولیدی سیستم بانکی واحد تولیدی گردش مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی دوشنبه شب در نشست شورای تأمین مسکن شهرستان دشتستان که با حضور مسئولان ذی‌ربط شهرستانی و دستگاه‌های اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: تأمین مسکن یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت است و با تمام ظرفیت شهرستان واستان برای تأمین مسکن اقشار مختلف مردم به‌ویژه اقشار کم‌برخوردار شهرستان در تلاش هستیم.

فرماندار دشتستان با اشاره به پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن در شهرستان، گفت: تسهیلات خوبی توسط دولت سیزدهم برای بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی در نظر گرفته شده که این موضوع قدمی مثبت در ترغیب مردم به نوسازی و بهسازی مسکن دارد.

بنافی در خصوص عملکرد بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی نیز اظهار کرد: در زنجیره پرداخت تسهیلات مسکن روستایی تعداد معرفی شده به بانک‌ها زیاد ولی تعداد عقد قرارداد و تسهیلات پرداخت شده به‌مراتب کمتر است که نیازمند اهتمام جدی بانک‌ها در این خصوص هستیم.

وی همچنین خواستار اهتمام جدی شهرداران در امر الحاق زمین به حوزه شهری جهت تأمین زمین برای طرح جوانی جمعیت و فرزند آوری شد.

احمد بنافی با بیان اینکه ۲۰ روستا در شهرستان جهت تأمین زمین طرح جوانی جمعیت، الحاق زمین به محدوده روستایی را انجام داده‌اند خواستار پیگیری بیشتر بخشداران جهت این موضوع در دیگر روستاهای شهرستان شد.

ارائه گزارش توسط ادارات متولی و تصمیم‌گیری و مشکلات مرتبط با موضوع مسکن از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

کد خبر 6098842

دیگر خبرها

  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است