Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقتی صحبت از آموزش می‌شود مهم‌ترین ابزار و زیر ساخت برای یک محیط آموزشی تخته وایت برد است و بیشترین دغدغه مدیران برای خرید و تهیه یک وایت برد با کیفیت با طول عمری بالاست چون کمتر مدیرانی هرروز با مطرح‌شدن ایرادات تخته‌های موجود در کلاس از زبان اساتید روبرو نمی‌شوند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام تجهیزات اداری و آموزشی بحیرایی، دردسر به همین‌جا ختم نمی‌شود و دغدغه اصلی و مهم‌تر بعد از خرید یک‌تخته وایت برد شروع می‌شود و اینجاست که مدیران درمیابند نگه‌داری از تخته بسیار مهم‌تر از مشکلات در خرید است و پس از گذشت مدتی مجدد غر زدن اساتید شروع می‌شود که ماژیک‌های نوشته‌ شده از روی صفحه پاک نمی‌شوند و عملا اساتید با درد شدید کتف به علت فشار بالا برای پاک کردن روبرو می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بله بیشترین مشکلی که مدارس و دانشگاه‌ها و کلا آموزشگاه‌ها پس از خرید تخته وایت برد مغناطیسی با آن مواجه هستند ماندن اثر ماژیک بر صفحه وایت برد است و این معضل زمانی بیشتر و بیشتر می‌شود که طول عمر وایت برد ها بالاتر می‌رود و در واقع تخته وایت برد فرسوده می‌شود که این فرسایش ممکن است بین ۱ سال تا ۷ سال بسته به کیفیت وایت برد و همچنین نحوه استفاده از تخته وایت برد و مراقب‌هایی که در طول سالیان به‌عمل‌آمده به طول بی‌انجامد.

امروزه به دلیل افزایش چشمگیر نرخ ارز این مشکل دوچندان شده و واقعا کمتر مدرسه و آموزشگاهی توان عوض کردن هم‌زمان ۱۰ یا ۲۰ کلاس و یا بیشتر را دارد و تعویض تخته وایت بردها با قیمت جدید عملا غیرممکن است.

اولین فکری که به ذهن مدیران می‌رسد تعمیر است. اولین فکر در واقع اشتباه‌ترین فکر است چون تعمیر تخته وایت برد مغناطیسی اصلا گره‌ای از مشکل را باز نمی‌کند یا حداقل اصولی باز نمی‌کند و پس از گذشت مدت کوتاه باز با یک‌تخته وایت برد معیوب طرف خواهیم شد.

علت منطقی نبودن تعمیر به‌جای تعویض این است که به هنگام تعمیر شما تقریبا ۵۰% قیمت یک وایت برد نو را پرداخت می‌کنید ولی عملا یک صفحه خالی خرید کرده‌اید که با چسب به روی صفحه قبلی وایت برد چسبیده می‌شود و چون زهوار دور تخته وایت برد باز نمی‌شود و عملا ورق بر سطح پرس نمی‌شود با یک گرما و سرما چسب از صفحه پشتی جداشده و پس از گذشت مدت کوتاهی زیر ورق جدید شکم می‌دهد و این باد بر صفحه وایت برد باعث می‌شود عمل نوشتن روی آن بسیار سخت شود همچنین پاک شدن آن نیز دچار مشکل می‌شود و در واقع مدیران پس از گذشت یک ماه درمیابند پولی که پرداخت کرده‌اند در واقع دور ریخته شده است.

پس چاره چیست و مدیران باید چه چاره‌ای پیدا کنند

بهترین کار خرید از تجهیزات مدارسی است که اقدام به تعویض وایت برد کهنه با آکبند می‌کنند و در واقع تخته وایت برد خراب را تحویل گرفته و به شما فقط با پرداخت ۵۰% پول اصلی وایت برد جدید تحویل می‌دهند.

با این روش هم مدیران ۵۰% پول پس‌انداز کرده و هم وایت برد نو در اختیار دارن و هم اینکه پولشان را با تعمیر دور نریخته‌اند.

پیشنهاد بعدی این است که حال که قصد تعویض تخته وایت برد معیوب را دارید تخته‌های مغناطیسی قدیمی را با وایت برد شیشه‌ای تعویض کنید تا با یک تیر چند نشانه زده باشید.

اولین حسن زیبایی بی‌نظیر وایت برد شیشه‌ای است واصلی‌ترین برتری به‌جا نماندن کوچک‌ترین رد و اثر ماژیک بر آن است و اینکه وایت برد شیشه‌ای تاریخ طول عمر ندارد و در واقع تا زمانی که باشی خیلی سخت نشکند می‌توانین سالیان سال بدون کوچک‌ترین مشکلی با لذت فراوان روی آن بنویسین و پاک کنین.

فقط توجه داشته باشین اگر قصد تعویض وایت برد را با وایت برد شیشه‌ای دارید حتما برای تعویض از نصاب حرفه‌ای استفاده کنید و از نصب خودسرانه جدا خوداری کنید تا در هنگام نصب دوباره با شکستن وایت برد شیشه‌ای مجموعه دچار ضرر و زیان نگردد.

نکته بعدی نوع وایت برد شیشه‌ای تعویضی است که حتما هنگام تعویض دقت کنین از وایت برد شیشه‌ای با ضخامت ۵ ‌میلیمتر یا ۶ میلیمتر استفاده کنین و به‌هیچ‌وجه وایت برد شیشه‌ای زیر ۵ میلیمتر خریداری نکنید مخصوصا مدیرانی که قصد خرید سایز بزرگ را دارند.

دیگر توصیه به شما عزیزان خرید فقط و فقط گلس برد سفید است و حتما برای آموزش از خرید گلس بردهای رنگی خودداری کنین و علت بسیار سادست چون گلس برد رنگی باعث خستگیه چشم می‌شود و در دراز مدت به چشم فشار بسیاری وارد می‌کند همینطور وایت برد شیشه‌ای بزرگ‌ترین برتریش نوشتن با ماژیک‌های رنگی است که بسیار هم ارزان است و هم به‌راحتی از روی صفحه وایت برد شیشه پاک می‌شود.

در آخر امیدوارم مدیران از تعویض و خرید وایت برد جدید با نصف قیمت رضایت کامل را داشته باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وایت برد وایت برد شیشه ای تخته وایت برد پس از گذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

‌ مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: این تسهیلات تا پایان خرداد ماه سال جاری قابل بهره‌برداری توسط متقاضیان است.

وی افزود: مشمولین ماده ۳ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اعم از جانبازان با هر درصد جانبازی، فرزندان و همسران شهدا، والدین شهدا و آزادگانی که تا کنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه، ثبت‌نام و طی فرآیند لازم از تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران بهره‌مند شوند. تسهیلات مزبور ۲۰ ساله و با نرخ ۴ درصد می‌باشد و پرداخت مابه‌التفاوت سود آن بر عهده دولت است.

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ متأسفانه تسهیلات مسکن پیش‌بینی نشده بود اما با پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و مساعدت و همراهی دولت در سال گذشته، عملیاتی و اجرایی شد.

وی در ادامه گفت: بر اساس تصویب نامه هیأت وزیران نرخ تسهیلات مسکن برای شهرهای با جمعیت بالای یک میلیون نفر ۶۰۰ میلیون، مراکز استان‌ها ۵۰۰ میلیون، شهرستان‌ها ۴۰۰ میلیون و روستاها ۳۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6090834

دیگر خبرها

  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung