Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بین المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر با ابراز خرسندی از گشایش کانال مالی دریافت کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به هلال‌احمر ایران نوشت: ما در فدراسیون بین المللی و جمعیت هلال احمر ایران، بیشتر به افراد آسیب‌پذیر دسترسی خواهیم داشت.

قدس آنلاین: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، فرانچسکو روکا، رئیس فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در پیام توئیتری خود با خرسندی از گشایش کانال مالی دریافت کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به هلال‌احمر ایران نوشت: ما در فدراسیون بین المللی و جمعیت هلال احمر ایران، بیشتر به افراد آسیب پذیر دسترسی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این اکانت توئیتر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر (منا) خبر گشایش کانال مالی دریافت کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی را بازنشر کرده بود.
به گزارش ایرنا، کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر  پیشتر خبر داده بود: با پیگیری‌های هلال احمر ایران، وزارت خزانه داری آمریکا با گشایش کانال مالی برای نقل و انتقال کمک‌های بشردوستانه به ‎هلال احمر ایران از طرف افراد حقیقی یا حقوقی مشروط به اینکه یکی از طرف‌ها آمریکایی نباشد موافقت کرده است.
وی افزود: ‏در چارچوب این تصمیم، بخشی از کمک‌هایی که مختص ‎هلال احمر که از چند سال پیش، امکان انتقال آن به ایران وجود نداشت، وارد کشور شد.

وی تاکید کرد: از این کانال برای بحث‌های دارویی، غذایی و سایر امکاناتی که هلال‌احمر به آنها نیاز دارد به نحو مطلوبی استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کانال مالی صلیب سرخ هلال احمر فدراسیون بین المللی صلیب سرخ کمک های بشردوستانه گشایش کانال مالی جمعیت هلال احمر هلال احمر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرفتار شدن برخی عشایر دزپارت به علت بارش شدید باران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس جمعیت هلال احمر دزپارت گفت:. با توجه به گرفتار شدن برخی از عشایر و درخواست‌های کمک به علت کوهستانی بودن عملیات امدادرسانی با سختی انجام می‌شود

رضایی افزود: یکی از تیم‌های امدادی که برای کمک به برخی از عشایر اعزام شده بود با مشکل مواجه شدند.

رییس جمعیت هلال احمر دزپارت بیان کرد:تاکنون ۲۵ نفر از گردشگران و عشایر در ارتفاعات قلعه سرد و آب سوراخ نجات پیدا کردند.

دیگر خبرها

  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • گرفتار شدن برخی عشایر دزپارت به علت بارش شدید باران
  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی
  • ابراز خرسندی بوئین میاندشتی‌ها از بارش رحمت الهی + فیلم
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو