Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- محمد بلبلی و زکریا مرادی از لیست استقلال برای بازی با نساجی کنار گذاشته شدند.
به گزارش آریا، اردوی تیم استقلال این روز ها جو ملتهبی دارد و فرهاد مجیدی نیز برای کنترل اوضاع بازیکنانی را که نظم تیم را بر هم بزنند، کنار می گذارد. در تمرین روز سه شنبه محمد دانشگر به دلیل درگیری لفظی با یکی از بازیکنان به دستور فرهاد مجیدی از تیم کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از این اتفاق امروز هم به نقل از منابع غیر رسمی استقلال خبرهایی مبنی بر کنار گذاشتن محمد بلبلی و زکریا مرادی از تیم به گوش می رسد، این دو بازیکن جوان ظاهرا نسبت به نیمکت نشینی در هفته های اخیر معترض بوده اند و فرهاد مجیدی نیز آن ها را از لیست بازی با نساجی کنار گذاشته است. حالا باید دید که خط خوردن این بازیکنان از لیست فقط برای بازی با نساجی است یا ادامه دار خواهد بود.
استقلال در شرایطی پنجشنبه شب مقابل نساجی مازندران به میدان می رود که فرهاد مجیدی از تغییر سیستم تیمش به 3-3-4 در بازی با صنعت نفت آبادان خاطره خوبی دارد و یک برد شیرین به دست آورده و حالا که مهاجمانش به آمادگی گذشته برگشته اند، احتمالا همان سیستم را در بازی پیش رو نیز تکرار خواهد کرد. البته او مجبور خواهد بود تغییراتی را در بین نفرات ایجاد کند، تغییراتی که به قدرت هرچه بیشتر استقلال اضافه خواهد کرد.
دروازه بان استقلال در بازی با نساجی همچون دیدارهای قبلی سیدحسین حسینی است. حسینی که دو کلین شیت متوالی را ثبت کرده و در بازی با نفت آبادان هم فرم ایده آل خود را به نمایش گذاشت حالا امید دارد در کلین شیت بار دیگر هت تریک کند.
خط دفاعی پرتغییرترین قسمت ترکیب استقلال نسبت به مسابقه قبلی خواهد بود. در سیستم 4 دفاعه فرهاد مجیدی دو مهره اثرگذارش یعنی سیاوش یزدانی و عارف غلامی را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارد و محمددانشگر دیگر مدافع وسط خود را نیز به دلیل بی انضباطی کنار گذاشته است. در این شرایط در قلب دفاع روزبه چشمی باتجربه حضور دارد ودر کنار او سرمربی آبی ها مجبور است از یک بازیکن جوان استفاده کند. بازیکنی که احتمالا شاهین طاهرخانی خواهد بود. طاهرخانی در دقایق پایانی دیدار با نفت آبادان نیز برای حفظ نتیجه به زمین رفت.
وریا غفوری بعد از غیبت در ترکیب اصلی دو بازی گذشته حالا شرایط بدنی خوبش را به دست آورده و در سمت راست خط دفاعی بازی خواهد کرد تا آرش داجلیری جوان نیمکت نشین شود. میلاد زکی پور نیز همچون بازی های قبل دفاع چپ آبی ها خواهد بود.
در خط هافبک خبر خوب برای آبی ها بازگشت مسعود ریگی است. ریگی که مقابل نفت به دلیل محرومیت بازی نکرد و جایش را به آرش رضاوند داد حالا به ترکیب برمی گردد و در کنار علی کریمی و فرشید اسماعیلی خط هافبک آبی ها را تشکیل خواهند داد. البته یک احتمال هم درباره خط هافبک شنیده می شود که به بازی کردن بازیکن جوانی به نام فردین رابط است. در این خصوص احتمال دارد مجیدی در ادامه جوانگرایی هایش اینبار در خط هافبک یک بازیکن ناشناخته را به زمین بفرستد.
هیجان انگیز ترین بخش ترکیب استقلال هم به خط حمله برمی گردد. جایی که شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و مهدی قائدی مثلث آتشین آبی ها بعد از مدت ها در کنار یکدیگر به میدان خواهند رفت و سعی خواهند کرد تعداد گل های زده شان را افزایش بدهند.
نکته قابل توجه درباره استقلال این است که به غیر از خط دفاعی دست فرهاد مجیدی نسبت به بازی های گذشته بسیار بازتر شده و او می تواند تیمش را با ارنج دلخواه تری به میدان بفرستد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استقلال نساجی مطهری دیاباته قائدی بازی با نساجی فرهاد مجیدی کنار گذاشته خط هافبک آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

tags # فرهاد مجیدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟