Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی انتخاب «مهرداد بذرپاش» به عنوان رئیس دیوان محاسبات کشور را تبریک گفت.

متن پیام او به این شرح است:

بسمه تعالی

برادر گرامی، جناب آقای مهرداد بذرپاش

باسلام؛

انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس دیوان محاسبات کشور توسط نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات جنابعالی را در ایفای این مسئولیت مهم و خدمت به ملت شریف ایران عزیز خواستارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیدورام در سایه سار لطف خدای متعال در انجام این امانت بزرگ موفق و سربلند باشید.  

کد خبر 4981335 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا باهنر دیوان محاسبات مهرداد بذرپاش مجلس شورای اسلامی محمد جواد ظریف محمد باقر قالیباف ایالات متحده آمریکا برجام حجت الاسلام حسن روحانی ایران محمدجواد ظریف حسن روحانی مجلس هیئت دولت اسحاق جهانگیری شورای نگهبان سند همکاری ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه

نیم صفحه نخست روزنامه‌های استان کرمان، مورخ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را با عناوین مختلف مشاهده می‌کنید:

روزنامه کاغذ وطن با تیتر "شرکت‌های بزرگ منافع مردم استان را در نظر بگیرند" از زبان رئیس کل دادگستری استان کرمان از بررسی مشکلات حقوقی و قضایی شرکت‌های بزرگ استان خبر داده و عنوان کرده است: شرکت‌های بزرگ استان باید در تصمیمات و فعالیت‌های خود منافع مردم و استان کرمان را در نظر بگیرند.

روزنامه واقعه نیز با تیتر "مس باهنر حلقه برجسته در زنجیره ارزش" به حضور فعال و چشمگیر مس باهنر و بازدید وزرا و مقامات دولت یازدهم از غرفه مس باهنر در ششمین نمایشگاه اکسپو ٢٠٢٤ پرداخته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دفاع بذرپاش از وعده ۴ میلیون مسکن رئیسی
  • راه اندازی سامانه نظارت مردمی دیوان محاسبات مازندران
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود