Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@10:43:40 GMT

سردار و هت‌تریک آقای گل های آسیایی در اروپا!

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۲۳۶۲

سردار و هت‌تریک آقای گل های آسیایی در اروپا!

سردار آزمون به دومین آقای گل ایرانی قاره سبز تبدیل شد و حالا احتمالا رویاهای خود را در لیگی معتبرتر دنبال خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سن پترزبورگ موفق شد مقابل روستوف به برتری دو بر یک برسد. این دیدار در نیمه ی اول با برتری یک بر صفر روستوف به پایان رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آزمون و زیوبا که رقابت سختی برای کسب عنوان آقای گلی روسیه داشتند، در نیمه ی دوم به بازی آمدند که سردار موفق شد در دقیقه 75 گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا در جدول گلزنان لیگ برتر روسیه در کنار آرتم زیوبا 17 گله شود. در پایان رقابت های این فصل روسیه، آزمون به دلیل تعداد پنالتی‌ها و دقایق بازی کمتر نسبت به زیوبا، دیگر مهاجم زنیت در صدر جدول گلزنان فصل 20-2019 لیگ برتر روسیه قرار گرفت و عنوان آقای گلی این رقابت ها را از آن خود کرد. سردار در لیگ روسیه فقط یکبار از روی نقطه ی پنالتی موفق به گلزنی شد در حالی‌که هفت گل از 17 گل زیوبا از روی نقطه ی پنالتی به ثمر رسید و همچنین سردار 2101 دقیقه در ترکیب زنیت حاضر بود در حالیکه این آمار برای زیوبا 2316 دقیقه است.

 

در دیدار زنیت و اورنبورگ در دقیقه 90 در حالیکه سردار با دروازه بان حریف تک به تک شده بود، ترجیح داد به زیوبا پاس بدهد تا او دروازه ی خالی اورنبورگ را باز کند و بالاتر از سردار در صدر جدول گلزنان بایستد تا داستان های سردار و هم تیمیش ادامه داشته باشد. هرچند سردار در ادامه این اختلاف را جبران کرد و به تنهایی به عنوان آقای گل لیگ برتر روسیه انتخاب شد. 

 

سردار آزمون پس از ماکسیم شاتسکیخ و علیرضا جهانبخش، سومین بازیکن آسیایی است که در یک لیگ معتبر اروپایی، موفق به تصاحب عنوان آقای گلی می شود. پیش از این، شاتسکیخ مهاجم ازبکستانی در فصل 2002-2003 توانست با به ثمر رساندن 21 گل، بالاتر از اولسکی بیلک آقای گل لیگ اوکراین شود. او به همراه دیناموکیف به مقام قهرمانی لیگ اوکراین رسید. علیرضا جهانبخش نیز در فصل 2017-2018 با به ثمر رساندن 21 گل، آقای گل لیگ هلند شد و حالا سردار آزمون نیز سومین بازیکن آسیایی است که به این عنوان می رسد.

سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ لیگ برتر روسیه عنوان آقای گل سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فرصت سوزی تامی آبراهام روی پاس سردار آزمون در دقیقه ۹۴

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # آ اس رم ، یوونتوس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • (ویدئو) فرصت سوزی تامی آبراهام روی پاس سردار آزمون در دقیقه ۹۴
  • گل‌زنی جنجال‌ساز داور مسابقه در لیگ اروپا! (فیلم)
  • عکس| واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو
  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد