Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایلنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آخرین آمار کرونا در ایران خبر داد و گفت:از دیروز تا امروز ۲ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که  دو هزار و ۴ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۸۴ هزار و ۳۴ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۵ هزار و ۷۴ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۴۷ هزار و ۲۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۶۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی بیان کرد: تاکنون دو میلیون و ۲۵۴ هزار و ۱۲۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: همانند روزهای گذشته استانهای مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.همچنین استانهای تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند. شاهد افزایش بستری دو برابری در استان خراسان رضوی هستیم.

 

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: کرونا ۱۵ هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در دیدار با استاندار خراسان‌رضوی گفت: طرح نهضت ملی مسکن در این استان از شتاب مطلوبی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدعلی زهره‌ای، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در این استان از شتاب مطلوبی برخوردار است، اظهار کرد: کشور با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تبدیل به یک کارگاه ساخت مسکن شده است.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: با توجه به تاکید رئیس‌جمهور در خصوص سرعت بخشیدن به احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن و استفاده از ظرفیت مردم در این راه، باید مباحث با تدبیر و گره‌گشایی شود.

نظری با اشاره به اشرافیت تیم اعزامی از سوی وزارت راه و شهرسازی، افزود: هیچ مشکلی برای رفع موانع و تنگناها در استان وجود ندارد که با راهبری و مدیریت قابل حل نباشد، کافیست راهکارها احصا و عملیاتی شود.

وی با استناد به آمار و ارقام وضعیت راه‌های استان را بسیار مهم ارزیابی و با اشاره به سه مبدا ترانزیتی کشور و همچنین حجم ترافیک حاصل از زائران حرم مطهر حضرت رضا (ع)، ترافیک راه‌ها و آزادراه‌های استان را چهار برابر ظرفیت موجود اعلام کرد.

استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد: برنامه و آمادگی کامل در استان جهت استفاده از ظرفیت مولدسازی برای تکمیل پروژه‌ها وجود دارد و این امر مهم نیازمند حمایت و همراهی متولیان کشور است.

کد خبر 748741

دیگر خبرها

  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • عبور از خام‌فروشی، رشد بهره‎‌وری و توسعه برداشت گاز با حرکت به سمت دانش بنیان شدن
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟