Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا صبح امروز با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا صبح امروز (پنجشنبه 2 مرداد) با حضور حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور برگزار شد.

در این جلسه معاون اقتصادی رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، کشور، علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و  رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهور شرکت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

R1536/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا رئیس جمهور بیشتر بخوانید... روحانی: اندازه سی سال گذشته در این دولت گلخانه تولید کردیم/ باید به سمت کشت فراسرزمینی رفت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... روحانی: اندازه سی سال گذشته در این دولت گلخانه تولید کردیم/ باید به سمت کشت فراسرزمینی رفت واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا رئیس جمهور پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ گفتگو با صمدی|چرا منافقین از فرانسه رفتند؟/ صدام، رجوی و آدم‌هایش را جدی نمی‌گرفت ۲ نتیجه جلسه دوم بررسی سوال از رئیس جمهور از زبان سخنگوی مجلس ۳ گفتگوی تفصیلی با امیر خلبان واحدی: برد موشک‌های سایدواندر ۲برابر شد/ رونمایی از تسلیحات جدید میراژ تا پایان سال ۴ نامه مهم سلیمی نمین به قوچانی درباره زیباکلام/ برای نفی توپچی ها به توپچی های حرفه ای تر پناه نبرید ۵ ویدئو| میز محاکمه در انتظار بولدوزر مسکن ایرانیان؛ آخوندی آماده باشد! ۶ طرح های دوازده گانه اقتصادی مجلس/توجه ویژه مجلس یازدهم به معیشت مردم ۷ سفر الکاظمی به تهران| از روابط تجاری ۲۰ میلیاردی تا وعده ضربه متقابل ایران به آمریکایی‌ها ۸ طرح‌های ملی جهاد کشاورزی در هرمزگان، یزد و لرستان توسط رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید مهمترین اخبار سیاسی روحانی: اندازه سی سال گذشته در این دولت گلخانه تولید کردیم/ باید به سمت کشت فراسرزمینی رفت گفتگو با صمدی|چرا منافقین از فرانسه رفتند؟/ صدام، رجوی و آدم‌هایش را جدی نمی‌گرفت عده ای از بیرون مجلس را تخریب می کنند/نمایندگان به دنبال حل مشکلات مردم هستند نتیجه جلسه دوم بررسی سوال از رئیس جمهور از زبان سخنگوی مجلس مهمترین اخبار تسنیم توضیحات همتی درباره فرایند پرداخت وام ودیعه مسکن/ بانک‌ها به سایر متقاضیان با نرخ ۱۸ درصد وام ودیعه را بپردازند طرح های دوازده گانه اقتصادی مجلس/توجه ویژه مجلس یازدهم به معیشت مردم انتشار برای نخستین بار | مقام معظم رهبری: آمار فرزندآوری کمتر از نرخ جانشینی است/ این مسئله از همه خطرات بزرگتر است هشدار معاون وزیر بهداشت به مردم ایران / ‌هرگز به مازندران سفر نکنید / احتمال ابتلا به کرونا بالاست شکست سودای اشغالگری صهیونیست‌ها/ اولین سیگنال‌های ناتوانی تل‌آویو در جنگ لبنان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا رئیس جمهور ویروس کرونا رئیس جمهور رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 

مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان چهارشنبه شب ۱۲ اردیبهشت با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

سیدمحمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور در این مراسم با تبریک بزرگداشت روز معلم، گفت: علم، یک معیار است و هر کس دارای علم بیشتر باشد، ارزش وی از دیگران بیشتر است.

 وی با بیان اینکه شهید مطهری، شخصیتی متدین و دانشمند بود که آثار ارزشمند و فاخری را عرضه کرد و تا همیشه نام وی ماندگار خواهد بود، بیان داشت: یکی از کار‌های بزرگ شهید مطهری پاسخ به شباهت بود و بر اساس شرایط روز به شبهات پاسخ می‌داد.

 معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان این مطلب که همه ما مدیون علما و روحانیون هستیم، افزود: بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند و بنابر این نیست که دانشگاه یک جزیره‌ای جدا از جامعه باشد؛ بنابراین باید به دنبال حل مسائل باشیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق را نباید دست کم بگیریم؛ چرا که آغازی بر سایر تحولات جهانی شده است، بیان داشت: علم و فناوری دانشمندان ما عامل موفقیت این عملیات بود و در این عملیات فقط ۲۰ درصد ظرفیت‌ موشکی و‌ پهبادی به کار گرفته شد.    حسینی با بیان این مطلب که همه باید برای سرفرازی کشور تلاش کنیم، بیان داشت: در آینده‌ای نزدیک‌، شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود که مصداق آن اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های مطرح دنیا است که از مقاوت ملت ایران برخواسته است.   باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند