Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:25:03 GMT

۳۰ درصد از واحدهای تملک شده گیلان باید واگذار شود

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۲۵۸۳

۳۰ درصد از واحدهای تملک شده گیلان باید واگذار شود

ارسلان زارع روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری گیلان در رشت با بیان اینکه بانک ها به عنوان محرک تولید در سال جهش تولید وظیفه سنگینی دارند ، اظهار داشت: وظایف بانکها مشخص شده و هیچ واحد تولیدی دیگری نباید تملک شود .

وی  با  اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان در ارتباط با دولت و دولتمردان افزود: دستگاه های اجرایی ، مسئولان و نمایندگان همچون و بیش از گذشته فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب العین قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: تنها راه پیمودن مسیر توسعه و شکوفایی و بالندگی در گرو وحدت ، همدلی ، وفاق ، انسجام و تلاش و مشارکت همه مسئولان است.

 زارع خاطر نشان کرد: باید شعار راهبردی امسال در تمامی اقدامات در همه حوزه ها اعم از اجتماعی ، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی مورد توجه قرار بگیرد .

وی با بیان اینکه محور عملکرد همه دستگاهها به ویژه دستگاه های اقتصادی ۳۰ اولویت تعیین شده باشد ، خاطر نشان کرد: ملاک ارزیابی مدیران ؛ انجام پروژه های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه سهل انگاری مدیران و یا کارکنان دستگاه ها پذیرفته نیست ، خاطر نشان کرد: نگاه مان باید  فعال بودن و ارتقای ظرفیت واحدهای تولیدی در جهت اشتغالزایی و پویایی اقتصاد و توسعه کشورمان باشد .

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تلاش های انجام شده درباره آزاد سازی سواحل و احیای  تالاب انزلی  تصریح کرد:  در سال ۹۸ ، ۳۲ میلیارد تومان از منابع ملی تخصیص یافته که پروژه هایی انجام شده و ۱۶ میلیارد تومان پروژه نیز در این ارتباط در حال اجرا داریم.

زارع،  در بخش دیگری از سخنانش با توجه به گرمای تابستان و افزایش مصرف برق بر صرفه جویی و استفاده بهینه از آن تاکید و بیان کرد: مدیریت و پاسخگویی به مردم و صرفه جویی  توسط دستگاه های اجرایی تکلیف قانونی است.

وی بیان کرد: برخی از خاموشی ها بدلیل نداشتن منبع تولیدی نیست ، بلکه از استان هایی هستیم که شبکه فرسوده برق دارد و عمر خطوط شبکه متوسط و ضعیف بیش از ۳۰ سال است که حوادث طبیعی همچون وزش باد شدید، برف موجب پارگی سیم ها و قطع برق می شود.

وی همچنین با اشاره به  پنجم مرداد ماه به عنوان روز  تاسیس نمازجمعه  با تاکید  بر ضرورت تقویت همدلی  از نمازگزاران که به طور شایسته پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، قدردانی کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به تاکید رئیس جمهوری  بر پیگیری وظایف محوله تا آخرین روز دولت دوازدهم افزود: مدیران سهل انگاری نکنند و با انگیزه و پشتکار مضاعف کار کنند.

برچسب‌ها رشت استانداری گیلان جلسه شورای اداری گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت استانداری گیلان جلسه شورای اداری گیلان رشت استانداری گیلان جلسه شورای اداری گیلان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی در گمرکات و مناطق آزاد مستقر شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام گمرک ایران، محمد رضوانی‌فر رئیس کل گمرک ایران در دیدار روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور بر تداوم همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان برای تجهیز گمرکات کشور به دستگاه‌های آشکارساز کامیونی تاکید کرد.

در این دیدار رئیس کل گمرک با اشاره به دشواری شرایط کار کارکنان گمرک در مناطق مرزی و محروم بر ضرورت تجهیز اماکن گمرکی تاکید و خواستار حمایت جدی از گمرک در تجهیز امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شد.

وی با اشاره به حجم کالاهایی که از مناطق آزاد و ویژه به گمرکات داخلی ترانزیت می‌شود، تجهیز متناسب و همسطح تمام گمرکات را در جهت ساماندهی تجارت کشور یک ضرورت برشمرد.

رئیس کل گمرک ایران گفت: وضعیت گمرکات خصوصاً در نواحی مرزی می‌بایست متناسب با حجم تجارت خارجی کشور ارتقا یابد و این امر نیازمند توجه و حمایت جدی نهادهای تصمیم‌گیر است.

رضوانی‌فر تاکید کرد: در گمرکات کشور در دو سال گذشته به اندازه تمام مدت زمان قبل از آن، دستگاه آشکارساز کامیونی نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. با این‌حال گمرک کماکان نیازمند تجهیز به دستگاه‌های آشکارساز است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور نیز در این دیدار از تبیین نیازمندی‌های اساسی کشور استقبال کرد و افزود: این تبیین چنانچه منطقی و مستدل مطرح شود می‌تواند به یک گفتمان در محافل مدیریتی کشور تبدیل شود و قابلیت تحقق آن را افزایش دهد.

دهقانی فیروزآبادی همچنین بر تداوم حمایت از گمرک در راستای تحقق اهداف پیش‌بینی شده آن و تجهیز گمرکات کشور تاکید کرد.

کد خبر 6094857

دیگر خبرها

  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • تاریخچه آتش‌سوزی، پیوست ساخت‌وسازها باشد/بیمه در اسرع وقت کارشناسی را آغاز کند
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • نیاز گمرک به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • باید ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی در گمرکات و مناطق آزاد مستقر شود