Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – مائده داودی| حجم اخبار ورزش‌های ایران و جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در گروه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

کلیپرز، دنور، نیواورلینز و میامی با پیروزی شروع کردند

رقابت‌های پیش فصل لیگ اتحادیه بسکتبال آمریکا شب گذشته آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورلاندو ۹۰ – کلیپرز ۹۹

دنور ۸۹ – واشنگتن ۸۲

بروکلین ۶۸ – نیواورلینز ۹۹

میامی ۱۰۴ – ساکرامنتو ۹۸

مسابقات روز نخست برای اواین بار و به صورت آزمایشی در کوارترهای ۱۰ دقیقه‌ای برگزار شد.

آغاز دوباره لیگ والیبال چین/ معروف دست به توپ می‌شود

لیگ برتر والیبال چین با حضور ۱۴ تیم از روز پنج شنبه ۳۰ مرداد در مرکز تمرینی «کینهوانگدو» به صورت متمرکز دوباره آغاز می‌شود و روز چهارشنبه ۱۲ شهریور به پایان خواهد رسید.

شانگهای، بیجینگ بایک موتورز، جیانگسو، شاندونگ، بایی، سیچوان، ژیجیانگ، هنان، تیانجین، گوانگدونگ، لیائونینگ، هبی، فوجیان و هوبی، ۱۴ تیم هستند که برای شروع مجدد لیگ والیبال چین حضور خواهند داشت.

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در فصل آینده برای تیم بیجینگ بایک موتورز بازی خواهد کرد.

وضعیت مبهم اردوی بسکتبال با ویلچر در شرایط کرونا

عباس آقا کوچکی، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از آنجا که کمیته ملی پارالمپیک قرار است اردوهای پارالمپیکی را از مهرماه برگزار کند سعی داشیم قبل از مهرماه اردویی را برای بازیکنان بسکتبال با ویلچر داشته باشیم تا وضعیت تیم را از نظر آمادگی بدنی و تکنیک و تاکتیک مورد ارزیابی قرار دهیم که متاسفانه کرونا اجازه برگزاری اردو را به ما نداد.

آقاکوچکی اضافه کرد: ما تمام برنامه ریزی های لازم را برای آماده سازی تیم انجام دادیم و منتظر بهتر شدن شرایط هستیم تا برنامه ها را عملیاتی کنیم، اما متاسفانه این بیماری زمان برگزاری برنامه اردویی تیم ملی را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

چهار تست مثبت در میان نارنجی‌پوشان والیبالیست

به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛چهار مورد مثبت در نتیجه آزمایش کلیه نفرات تیم والیبال سایپا شامل بازیکنان، مربیان و عوامل اجرایی اعلام شد.

لیگ برتر وزنه‌برداری در انتظار چراغ سبز ستاد کرونا

اوایل اردیبهشت ماه امسال بود که شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی لیگ برتر و بلاتکلیفی باشگاه‌های شرکت کننده در لیگ شد و متولیان فدراسیون وزنه برداری را به تصمیم گیری در خصوص ادامه لیگ برتر واداشت. در نهایت نیز با توجه به امتیازات تیم های شرکت‌کننده تا پایان هفته سوم مقرر شد این پیکارها نیمه کاره به پایان برسد و قهرمان این دوره از مسابقات با نظر و رضایت تمامی تیم ها معرفی شود.

در همین راستا محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در واکنش به اینکه آیا احتمال برگزاری لیگ برتر در سالجاری وجود دارد یا خیر، گفت: متولیان فدراسیون تمایل به برگزاری لیگ دارند، حتی اگر این مسابقات بطور متفاوت و مختصر برگزار شود. اما آنچه مسلم است اولویت متولیان وزنه برداری مثل تمامی فدراسیون های دیگر، حفظ سلامت ورزشکاران در این شرایط بحرانی است.

لغو رقابت های کاراته وان مسکو ۲۰۲۰

فدراسیون جهانی کاراته اعلام کرد که همه گیری ویروس کرونا موجب شد رقابت‌ های کاراته وان مسکو ۲۰۲۰ لغو شود. قرار بود این مسابقات از ۲ تا ۴ اکتبر ( ۱۱ تا ۱۳ مهرماه) در مسکو روسیه برگزار شود.

فدراسیون جهانی در اطلاعیه خود تاکید کرده که سلامتی ورزشکاران و سایر شرکت کنندگان اولویت اصلی WKF است. زمان جدید برگزاری رقابت های کاراته وان مسکو هنوز از سوی فدراسیون جهانی اعلام نشده است.

خاتم اردکان پاسور تیم ملی والیبال مونته‌نگرو را به خدمت می‌گیرد

تیم خاتم که در فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران با سرمربیگری فرهاد نفرزاده شرکت می‌کند در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود به دنبال یک پاسور خارجی بود حال باشگاه خاتم اعلام کرده است که با رایکو اشتروگر به توافق رسیده است. پاسور تیم ملی مونته‌نگرو، سابقه بازی در باشگاه‌های فرانسه و یونان را نیز در کارنامه دارد.

در صورت نهایی شدن قرارداد این بازیکن با خاتم، استروگار دومین بازیکن خارجی فصل جدید لیگ والیبال ایران خواهد بود.

104 / 351 لیگ اتحادیه بسکتبال آمریکا تیم بسکتبال میامی لیگ والیبال چین سعید معروف تیم والیبال بیجینگ بایک موتورز عباس آقا کوچکی تیم ملی بسکتبال با ویلچر تیم والیبال سایپا آزمایش کرونا لیگ برتر وزنه‌برداری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تیم بسکتبال میامی لیگ والیبال چین سعید معروف تیم ملی بسکتبال با ویلچر تیم والیبال سایپا آزمایش کرونا لیگ برتر وزنه برداری کاراته وان مسکو بسکتبال با ویلچر لیگ والیبال چین وزنه برداری لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!

به گزارش ''ورزش سه''، نساجی با پیروزی ۲ بر صفر مقابل ذوب‌‌آهن، امید خود برای بقا در لیگ برتر را تا حد زیادی افزایش داد و حالا در ۵ هفته آتی، امید بیشتری برای حضور در لیگ بیست و چهارم خواهد داشت. اما بعد از پیروزی ارزشمند نساجی مقابل ذوب‌آهن، به محض فرود آمدن هواپیمای حامل این تیم در فرودگاه قائم شهر، هواداران استقبال ویژه‌ای از اعضای تیم داشتند.

اما بیش از همه این محمد عباس‌زاده، مهاجم بومی نساجی بود که با استقبال هواداران روبرو شد و روی دوش آن‌ها قرار گرفت. هواداران نساجی با شعار معروف ''شاهی، شاهی دادا، عشق خدایی دادا، شماره ۳۳ تو پادشاهی دادا'' به استقبال محمد عباس‌زاده رفتند و لحظات جالبی را در فرودگاه رقم زدند.

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • اخراج سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لیکرز
  • بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!