Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مصادف با فرارسیدن ماه پربرکت ذی‌الحجه بسیاری از حرمین شریفین امامان معصوم (ع) آذین‌بندی شده و به میزبانی اعیاد پر از نور این ماه رفته‌اند؛ ماهی که سرآغاز آن پیوند آسمانی حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت علی بن ابی طالب (ع) است و خیر و برکات آن در کل ماه جاری و ساری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین مناسبت، هر ساله همزمان با روز اول ماه ذی‌الحجه و سالروز ازدواج دخت نبی (ص) و حضرت علی (ع) بارگاه ملکوتی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در کربلای معلی آذین‌بندی می‌شود و با کتیبه‌های سبز رنگ و نورپردازی‌های مخصوص به استقبال این عید می‌رود. البته هر سال به رسم عاشقان اهل بیت (ع) زائران بسیاری در حرم امام حسین (ع) گردهم می‌آمدند و این روز مبارک را جشن می‌گرفتند، اما امسال بنا به شرایط شیوع ویروس کرونا و حفظ پروتکل‌های بهداشتی مراسمی برگزار نشده است و شما می‌توانید تصاویری از حال و هوا و آذین‌بندی صحن و سرای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را مشاهده و دریافت کنید.

بیشتر بخوانید

حال وهوای حرم امیر المومنین (ع) در اول ماه ذی‌الحجه مولودی میثم مطیعی ویژه سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حرم امام حسین کربلای معلی سالروز ازدواج مناسبت های مذهبی آذین بندی ذی الحجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ابراهیمی ظهر شنبه در همایش جهش تولید در دیمزارها گرامیداشت روز جهانی گندم و نان روستای امام‌قیس بروجن، اظهار کرد: در طرح ملی جهش تولید در اراضی دیمزار، سال گذشته ۳۰ هزار هکتار از اراضی در این استان تحت پوشش قرار گرفت.

وی افزود: پشتیبانی طرح جهش تولید در دیمزارها، برعهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری بود که شامل جذب پشتیبان، در اختیار قرار دادن ادوات کشاورزی، پرداخت جهت خرید ادوات و… هستند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جمع اعتبارات پشتیبانی این ستاد از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۲، یک صد میلیارد ریال بود.

ابراهیمی عنوان کرد: اراضی تحت پوشش در سال ۱۴۰۳ به ۶۰ هزار هکتار افزایش پیدا کرد و جمع ریالی مجموعه پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری که شامل تسهیلات، حضور کارشناسان در پهنه‌ها و خدمات سامانه‌ای است، به ۲۱ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 6089906

دیگر خبرها

  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)