Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@06:57:54 GMT

ابلاغ 4 مصوبه تازه شورای سلامت کیش

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۳۲۶۲

ابلاغ 4 مصوبه تازه شورای سلامت کیش

خبرگزاری آریا - بیست و سومین جلسه شورای سلامت کیش با مصوبات جدید به منظور مقابله با گسترش شیوع ویروس کووید 19 میان کیشوندان در سطح جزیره کیش پایان یافت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش در رابطه با برگزاری ایمن کنکور سراسری در جزیره کیش اظهار داشت: با رعایت پروتکل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و درمان و وزارت علوم و سازمان سنجش، کنکور سراسری در این منطقه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: مسابقات غواصی ارتش های جهان نیز با اعمال کامل ضوابط و مقررات بهداشتی تحت نظارت کمیته ای از زیر مجموعه شورای سلامت کیش برگزار می شود.
سخنگوی شورای سلامت کیش خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس های آمادگی کنکور با نظارت و مسئولیت اداره آموزش و پرورش کیش و اخذ تعهد از والدین با حداقل ظرفیت و رعایت ضوابط بهداشتی قابل برگزاری است.
وی در خصوص برگزاری مراسم دعای عرفه در این منطقه گفت: با رعایت ضوابط بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی و با پیش بینی تمهیدات لازم، این مراسم در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شورای سلامت کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسمی، با تاکید بر لزوم توجه به پروانه ساخت حشره کش‌ها در هنگام خرید، گفت: استعلام مجوزهای بهداشتی حشره کش‌ها از طریق زیرسامانه‌های سازمان غذا و دارو امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: به منظور اطمینان از اصالت حشره کش‌ها و جلوگیری از خطرات ناشی از مصرف محصولات تقلبی، مصرف کننده ها حتماً باید موقع خرید به پروانه ساخت بهداشتی درج شده روی آن توجه کنند.

قاسمی با تاکید بر لزوم توجه به نحوه نگهداری و مصرف حشره کش‌ها، اظهار کرد: حتماً هنگام خرید علاوه بر پروانه ساخت باید به مندرجات روی محصول در مورد نحوه نگهداری و مصرف توجه شده و همواره دور از دسترس کودکان، نور، حرارت، رطوبت، مواد غذایی و مواد شوینده نگهداری شود.

کارشناس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: حشره کش‌های خانگی به صورت پودر و اسپری هستند که در هنگام مصرف حتماً باید از دستکش، ماسک و عینک استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز حساسیت پس از مصرف حشره کش‌ها فرد باید به سرعت به همراه محصول یا برچسب اطلاعات آن به مراکز درمانی مراجعه کند تا کادر درمان بر اساس اطلاعات فرآورده اقدامات درمانی متناسب را انجام دهند.

کد خبر 6088887 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  •  ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد