Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گفته ولوو، با ورود خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبریدی به خط تولید چندین شرکت خودروساز، افراد زیادی نیز به استفاده از این محصولات ترغیب شده‌اند تا بتوانند حداقل سهم خود را در کاهش انتشار آلایندگی به جو ایفا کنند.

شرکت ولوو نیز که یکی از بازیگران این عرصه به شمار می‌رود، اخیرا اپلیکیشنی را طراحی کرده که می‌تواند با ردیابی و بررسی عادت‌های رانندگی افراد در حین استفاده از خودروهای پلاگین هیبریدی، نکات و راهکارهای مهمی‌را برای افزایش میزان مسافت قابل پیمایش این خودروها ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ردیابی فعالیت کاربران فضای مجازی
این قابلیت جدید در اپلیکیشن Volvo on Call تعبیه شده و با تمامی‌خودروهای پلاگین هیبریدی این شرکت سازگاری دارد. ولوو یکی دیگر از اهداف خود برای طراحی این ویژگی را ترغیب کاربران به استفاده هرچه بیشتر از خودروهای این شرکت در حالت الکتریکی که هیچ گاز مضری را به جو وارد نمی‌کند، عنوان کرد.

با بهره‌گیری از امکانات این اپلیکیشن، دارندگان خودروهای پلاگین هیبریدی می‌توانند بیشترین بازدهی را در استفاده از خودروی خود در حالت الکتریکی دریافت کنند. این اپلیکیشن قادر است اطلاعاتی همچون میزان مصرف سوخت در دو حالت الکتریکی و بنزینی، نمایش میزان مسافتی که می‌توان در حالت استفاده از موتورهای الکتریکی پیمود و غیره را ارائه دهد.

یکی از مهندسان ولوو در این باره می‌گوید: به اعتقاد من، وقتی شما دید بهتری را در خصوص الگوهای رانندگی افراد، در اختیارشان بگذارید، قطعا به آن‌ها کمک خواهد کرد تا بتوانند از خودروی خود به بهینه‌ترین شکل ممکن استفاده کنند.

ولوو از جمله شرکت‌های پیشگام در زمینه تولید خودروهای خودران، الکتریکی و پلاگین هیبریدی است و اخیرا با شرکت وایمو برای تولید خودروهای خودران وارد همکاری شده است.

 

منبعDrivetribe

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نرم افزار اپلیکیشن رانندگی پلاگین هیبریدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت کاربران از هشدارهای آیفون

ایتنا - طبق گزارش های اخیر چالشی جدید برای کاربران آیفون ایجاد شده و آلارم های برخی دستگاه های این شرکت طبق برنامه ریزی خاموش نمی شود.
اپل این چالش را قبول کرده و اکنون مشغول حل کردن آن است.

به گزارش ایتنا از مهر، گزارش هایی از شبکه های اجتماعی در چند هفته اخیر به این چالش اشاره کرده اند و برخی کاربران معتقدند این امر به قابلیت Gaze Awareness این شرکت مربوط است.

هرچند اپل تایید نکرده دلیل واقعی این امر چیست اما کاربران سعی دارند به عنوان یک راه حل احتمالی قابلیت Gaze Awareness را غیرفعال کنند. این قابلیت را می توان از طریق تنظیمات اپلیکیشن تغییر داد.

حل این مشکل در فهرست اولویت های اپل قرار دارد زیرا آلارم قابلیتی کلیدی در هر موبایل برای زمانبندی کاربر است.

دیگر خبرها

  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • خودروهای هر کشور به چه چیزی معروف هستند؟ (+عکس)
  • چطور از دسترسی هوش مصنوعی به اطلاعات حساس جلوگیری کنیم؟
  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!