Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:16:36 GMT

امیدواری لروی سانه به ماندن آلابا در بایرن

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۳۵۷۷

امیدواری لروی سانه به ماندن آلابا در بایرن

لروی سانه، خرید جدید بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد که مدافع اتریشی این تیم یعنی داوید آلابا در جمع باواریایی‌ها ماندگار شود.

به گزارش "ورزش سه"، مدت هاست که بحث تمدید یا عدم تمدید قرار داد ستاره اتریشی یعنی داوید آلابا با بایرن مونیخ بسیار داغ دنبال می‌شود. بر اساس ادعای منابع آلمانی در حال حاضر اختلاف نظر زیادی بین آلابا و بایرن مونیخ بر سر دستمزد این ستاره اتریشی وجود دارد؛ موضوعی که باعث شده بسیاری جدایی این آچار فرانسه بایرن‌مونیخ را قطعی تلقی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

خرید جدید بایرن از منچسترسیتی یعنی لروی سانه اما امیدوار است که ستاره اتریشی نهایتاً در بایرن‌مونیخ ماندگار شود. سانه در این باره گفت: " من واقعاً امیدوارم که داوید بماند. دوست دارم با او بازی کنم. او یک پسر خوب و یک فوتبالیست عالی است و ما همدیگر را به طور شخصی می شناسیم و دوست داریم. او ثابت کرده که نه تنها در پست دفاع چپ یکی از بهترین های دنیاست بلکه به عنوان یک هافبک نیز استثنایی عمل می کند."

 

 

 

 

لروی سانه در ادامه پیرامون پیوستن به بایرن‌مونیخ و احساسش از این انتقال گفت: " من می توانم هیجان را در بایرن مونیخ احساس کنم. بچه ها بسیار با انگیزه و متمرکز هستند. آنها اهداف کلیدی باشگاه را دنبال کرده و به دنبال دست یافتن به آنها هستند. فکر می‌کنم چیزهای زیادی در اینجا می‌توانم به دست آورم که یکی از آنها قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود."

بایرن مونیخ لروی سانه منچستر سیتی دیوید آلابا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ لروی سانه منچستر سیتی دیوید آلابا بایرن مونیخ لروی سانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲

باواریایی‌ها با قبول تساوی خانگی مقابل حریف اسپانیایی‌شان کار خود را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا سخت کردند.

دریافت 128 MB

دیگر خبرها

  • تیاگو سیلوا و دریافت پیشنهاد از سه باشگاه لندنی
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • بایرن ۲ رئال ۲ : نه، مادرید نمی‌بازد! / طبق میل کارلتو
  • (ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط سانه در دقیقه ۵۴
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ