Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، چین اعلام کرد احتمالا می‌تواند تا پایان سال جاری میلادی نسخه اولیه واکسن کرونا را به بازار عرضه کند.

بر این اساس، گروه داروسازی ملی چین (سینوفارم) اعلام کرد واکسن کرونا که از سوی این شرکت در حال توسعه است می‌تواند تا پایان سال جاری میلادی به صورت عمومی عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لی ژانگ ژن، مدیر شرکت سینوفارم به تلویزیون سی سی تی وی گفت: شرکت ما آخرین مرحله انسانی آزمایش واکسن کووید ۱۹ را طی ۳ ماه آینده اجرایی می‌کند. ما با موفقیت دو مرحله آزمایش پیشین را انجام دادیم و در صورت موفقیت آمیز بودن مرحله سوم، می‌توانیم این واکسن را به بازار عرضه کنیم.

بیشتر بخوانید

بیشتر از واکسن کرونا نگران نحوه توزیع آن هستیم

شرکت سینوفارم هم اینک روی دو پروژه متفاوت برای کشف واکسن ویروس کرونا فعالیت می‌کند. این شرکت پیش‌تر در ماه ژانویه اعلام کرده بود به دلیل آنکه موارد ابتلا در چین کاهش یافته است، پیدا کردن افراد جدید برای آزمایش واکسن سخت شده است به همین دلیل سینوفارم پیش‌بینی کرده بود تولید واکسن حداقل تا سال ۲۰۲۱ به طول بیانجامد. با این حال، این شرکت راه‌های جایگزینی برای این منظور پیدا کرده است.

پیش‌تر سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده بود احتمالاً نسخه اولیه واکسن ویروس کرونا تا اوایل سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه نخواهد شد. این نخستین باری است که یک شرکت داروسازی در جهان وعده تولید واکسن تا پایان سال میلادی جاری را می‌دهد.

تاکنون نزدیک به ۸۶ هزار نفر در چین به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان، ۴ هزار و ۶۵۳ تن جان خود را از دست داده اند. علی رغم آنکه ویروس کرونا خاستگاه چینی دارد و از شهر ووهان به جهان منتشر شده است، هم اینک شیوع این ویروس در چین تقریباً مهار شده است و ابتلای افراد جدید به کرونا بیشتر منشا خارجی دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کرونا کووید 19 بازار عرضه تا پایان سال واکسن کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • در چه سنی می‌توان یک فرد را «پیر» دانست؟
  • فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد