Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@20:50:17 GMT

فسخ یک‌طرفه قرارداد ۱۰ بازیکن آوِس پرتغال

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۳۶۵۴

فسخ یک‌طرفه قرارداد ۱۰ بازیکن آوِس پرتغال

قرارداد ۱۰ بازیکن تیم آوِس پرتغال از جمله مهرداد محمدی به صورت یک‌طرفه فسخ شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه Abola پرتغال، مهرداد محمدی، بوناردو، ولینتون، شیبولا، یامگا، پدرو دلگادو، استرلا، بوآتو، آلفالو و روبن ماسدو 10 بازیکنی هستند که با فسخ یک‌طرفه قراردادشان از تیم آوِس جدا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه آوِس به دلیل عدم پرداخت هیچ دستمزدی در سال 2020 به بازیکنانش با خروج دسته‌جمعی برخی از آنها مواجه شد. آوِس در بازی اخیرش برابر بنفیکا در هفته سی‌وسوم لیگ برتر پرتغال مجبور به استفاده از برخی بازیکنان جوانش شد.

مهرداد محمدی بهترین بازیکن آوِس در فصل جاری لیگ برتر پرتغال بود اما به دلیل عدم دریافت دستمزد برای چند ماه متوالی تصمیم به ترک تمرینات این تیم گرفت. آوِس با سقوط از لیگ برتر پرتغال فصل آینده در لیگ دسته‌دوم بازی خواهد کرد.

رسانه پرتغالی: مهرداد محمدی از آوِس جدا شد

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مهرداد محمدی بیشتر بخوانید... بازی مهرداد محمدی برابر بنفیکا در هاله‌ای از ابهام قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بازی مهرداد محمدی برابر بنفیکا در هاله‌ای از ابهام واژه های کاربردی مرتبط مهرداد محمدی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مهاجم سرشناس جهان نامزد پیوستن به تیم انصاری‌فرد ۲ مسی و ایموبیله؛ بدشانس‌ترین فوتبالیست‌های اروپا ۳ علیرضا جهانبخش در فهرست ۱۰ نفره بازیکنان جدا شونده از برایتون ۴ زنیت برای فروش سردار آزمون مذاکره نمی‌کند ۵ سرمربی زنیت: باید به سردار آزمون افتخار کنیم ۶ لمپارد: لیورپولی‌ها نباید بیش از حد مغرور شوند/ مشکلی با کلوپ نداشتم ۷ سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن: پاداش ویژه و میلیاردی برای برد فولاد در کار نیست ۸ نخستین واکنش حبیب نورماگمدوف پس از مرگ پدرش به دلیل کرونا مهمترین اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال| بالا گرفتن تب و تاب کسب سهمیه و بقا/ مصافِ «خانوادگی» استقلال و نساجی در دیداری که یک برنده دارد! سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن: پاداش ویژه و میلیاردی برای برد فولاد در کار نیست تقوی: منطقی است که لیگ برتر فصل آینده با ۱۴ تیم برگزار شود/ اعتراض تیم مریوان به جا بود آزمون: با جیوبا رقابت برادرانه‌ای برای آقای گلی داشتیم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: آیین‌های سوگواری و کنکور با رعایت پروتکل‌ها برگزار خواهد شد/ شیوع دوباره کرونا در برخی مناطق به دلیل فعالیت‌های اقتصادی نبود سخنگوی وزارت خارجه: روابط اقتصادی ایران با کشورهای دوست هم‌پای روابط سیاسی پیش نرفته است‌ درخواست حریرچی از مردم /مراودات اجتماعی به حداقل برسد / زمستان و پاییز سخت‌تری در راه داریم توضیحات همتی درباره فرایند پرداخت وام ودیعه مسکن/ بانک‌ها به سایر متقاضیان با نرخ ۱۸ درصد وام ودیعه را بپردازند فتاح: بنیاد مستضعفان با ‌جوانان انقلابی مناطق محروم را آباد می‌کند / قرار نیست دولت خود را کنار بکشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهرداد محمدی مهرداد محمدی مهرداد محمدی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟

انتهای فصل قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس به پایان می رسد

طرفداری | قرارداد مهدی ترابی، وینگر پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن تصمیم خود را برای جدایی از پرسپولیس گرفته است.

با توجه به حضور یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری در تراکتور، ترابی به عنوان بازیکن هدف این تیم برای نقل و انتقالات قرار گرفته است.

حتی شایعه شده ترابی از طریق یک واسطه در حال مذاکره با تراکتور تبریز است و با توجه به پیشنهاد مالی خوب تراکتور این انتقال قطعی به نظر می‌رسد.

ترابی در مراسم یادبود همسر محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور نیز حاضر شده بود که سر و صدای زیادی به پا کرد.

در روزهای گذشته اخبار زیادی در مورد گلایه و ناراحتی بازیکنان پرسپولیس بابت عدم صحبت برای تمدید قرارداد منتشر شد و ترابی نیز یکی از بازیکنانی بوده که پرسپولیس تاکنون برای تمدید قرارداد صحبتی با وی نداشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان