Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام استاندار ایلام در تماس تلفنی با خانواده شهید رضایی نژاد نسبت به مقام شامخ این شهید والا مقام ادای احترام کرد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی به مناسبت سالروز شهادت دانشمند هسته ای ایران، شهید داریوش رضایی نژاد به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی ناشی از شیوع بیماری کرونا با خانواده این شهید والامقام بصورت تلفنی صحبت کرد و نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این گفتگوی صمیمی با اشاره به سخت کوشی و پر تلاش بودن اساتید عرصه جهاد علمی شهدای هسته ای، اظهار کرد: به یقین موفقیت های هسته‌ای ایران حاصل تلاش‌های فرزندان ایران اسلامی به ویژه شهدای دانشمندان هسته‌ای این مرز و بوم بوده که در راه اعتلای علمی و استقلال کشور جان خود را نثار کرده اند.

سلیمانی دشتکی ضمن آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده این شهید هسته ای، زحمات شهید رضایی نژاد را شایسته تقدیر عنوان کرد و گفت: یقین دارم که پاداش ایثار و فداکاری این شهید عزیز در بارگاه کبریایی محشور شدن با صالحان و شهدای راه حق خواهد بود.

وی در پایان تماس خود ابراز امیدواری کرد که با دعای خیر خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران از شرایط سخت پیش رو با خلاص شدن از شر بیماری کرونا، عبور کنیم.

همچنین اسدالله تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و جمعی از مسئولان با خانواده معظم شهید والامقام داریوش رضائی نژاد دیدار و از مقامشان تجلیل کردند.

 تولیده در این نشست اظهار کرد: دشمنان هرگز نخواهند توانست با ترور و از میان برداشتن دانشمندان هسته ای، پیشرفت و شتاب علمی ایران را متوقف کنند و انقلاب اسلامی را از آرمان های خود بازدارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ادامه داد: روحیه شهادت طلبی و ایثار ملت ایران و ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی و سلطه جویی استکبار جهانی منجر به اعتلای این سرزمین در عرصه ی علمی و پیشرفت های صنعت هسته ای است.

وی افزود: بی تردید تداوم راه نورانی شهدا، سربلندی و عزت خواهد بود و ترور شهدای هسته ای و دیگر شهدا گواه سربلندی و حقانیت جمهوری اسلامی در استفاده از فناوری صلح آمیز هسته ای است.

شهید داریوش رضایی نژاد از دانشمندان هسته‌ای کشورمان و اهل شهرستان آبدانان است که در تاریخ اول مردادماه ۱۳۹۰ توسط دشمنان ملت ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه ایلام شهید داریوش رضایی نژاد رضایی نژاد هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است و هرکس به گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد سبحان حسنی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اظهار کرد: مسئولیت یک امانت الهی است و هر مدیر باید به تکلیف خود عمل کند، خدمت در بنیاد شهید علاوه بر مسئولیت و موهبت خدمت‌گذاری به مردم به مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

وی افزود: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران علاوه بر خدمات معیشتی، درمانی و غیره به جامعه هدف، نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اینکه گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است، خاطرنشان کرد: هر فردی که در گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد؛ بنابراین ضرورت دارد برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از مکان‌های مورد بازدید در اردوهای دانش‌آموزی گلزار و یادمان شهدا باشد.

حسنی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها و تجلیل از خانواده شهدا کار بسیار ارزشمند و ارتباط با خانواده شهدا و جامعه ایثارگران یک موهبت الهی است، گفت: خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌دهی به خانواده شهدا، افزود: هدف دشمن، ایجاد فاصله میان فرزندان شهدا با آرمان‌های انقلاب و نظام است و وظیفه داریم با اقدامات فرهنگی، ارزشی و جهادی این خلاءها را رفع کنیم.

کد خبر 748383

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • بازگشت پدر به خانه
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است