Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مراسم تدوفین شهید زهرا عبداللهی امروز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از درب درمانگاه تامین اجتماعی شهید مطهری گناوه محل خدمت این شهید با بدرقه همکاران انجام شد.

سپس پیکر مطهر این بانوی شهید با رعایت دستورالعمل‌ها و مراقبت‌های بهداشتی در آئینی در گلزار مطهر شهدای گناوه در جوار شهدای گلگون کفن به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا عبداللهی بهیار درمانگاه شهید مطهری تامین اجتماعی گناوه که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید

بهیار گناوه‌ای به کاروان شهدای مدافع سلامت پیوست

این بانوی شهید پنجمین شهید مدافع سلامت استان بوشهر است که در راه کمک به مداوا و نجات بیماران جان خود را از دست داد و به خیل شهدای سلامت پیوست.

‌انت‌های پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدافع سلامت تامین اجتماعی زهرا عبداللهی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

نویسنده کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • بازگشت پدر به خانه
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر