Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب‌الله طاهرخانی روز پنجشنبه با اشاره به مراحل پایانی طرح آزادراه تبریز - سهند و حفاظت از زمین‌های اطراف آزادراه گفت: پهنه‌های طراحی شده در سه  حوزه شرکت عمران شهر جدید سهند، فرمانداری اسکو و شهرداری تبریز قرار دارد و وزارت راه و شهرسازی آماده است اقدامات لازم را برای جلوگیری از ساخت‌ و سازهای غیر مجاز انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه این طرح باید تا هفته دولت آماده بهره‌برداری شود، گفت: بر اساس صورتجلسه ‌ای که امروز به امضا رسید، باقی‌مانده سهم دولت تا پایان هفته جاری پرداخت خواهد شد و سرمایه‌گذار و پیمانکار نیز کارهای باقی‌مانده را در موعد مقرر تکمیل خواهد کرد.
 محمدرضا پورمحمدی همچنین بر لزوم توجه به طرح جامع تهیه شده برای حریم آزادراه تبریز - سهند تأکید کرد و گفت: بر اساس این طرح، پهنه‌های مختلفی از جمله پهنه فناوری، بیوتکنولوژی و گردشگری در مسیر طراحی شده و کسی خارج از این طرح نباید ساخت ­و سازی در اطراف جاده انجام دهد که این موضوع شامل زمین‌های دولتی و خصوصی نیز می‌شود.
 استاندار آذربایجان شرقی همچنین ابراز امیدواری کرد با طراحی مسیر سلامت و ورزش در کنار آزادراه، شاهد آزادراهی نمونه، زیبا و امن باشیم.
به گزارش ایرنا،  عملیات اجرایی آزاد راه تبریز- سهند به‌ عنوان یکی از نیازهای اساسی شهر جدید ۲۰۰ هزار نفری سهند در جنوب تبریز در سال ۱۳۸۴ آغاز شد.

 این محور ارتباطی زمان سفر در مسیر ۴۵ دقیقه‌ای سهند-تبریز را به کمتر از یک‌سوم و به زمان ۱۵ دقیقه کاهش می دهد.

شهر جدید سهند در ۲۵ کیلومتری جنوب تبریز، چسبیده به شهر تاریخی اسکو و در دامنه «سهند» از حدود ۲ دهه قبل میزبان جمعیت سرریز کلان‌شهر تبریز شد و از نخستین شهرهای جدید کشور است که به دلیل تردد روزانه بیشتر ساکنان این شهر به تبریز به منظور اشتغال، سرعت بخشی به اجرای این طرح احساس می شود.  

برچسب‌ها آذربایجان شرقی وزارت راه و شهرسازی سهند محمدرضا پورمحمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی وزارت راه و شهرسازی سهند محمدرضا پورمحمدی آذربایجان شرقی وزارت راه و شهرسازی سهند محمدرضا پورمحمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

علیپور بنائی اکنون معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده