Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@22:55:45 GMT

دبیر کمیته حقوقی انجمن موی‌تای معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۴۲۵۶

دبیر کمیته حقوقی انجمن موی‌تای معرفی شد

طی حکمی از سوی جواد نصیری رییس انجمن موی تای ایران، جلیل نیسی به عنوان دبیر کمیته حقوقی این انجمن منصوب و مشغول به کار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، طی حکمی از سوی جواد نصیری رییس انجمن موی تای ایران، جلیل نیسی به عنوان دبیر کمیته حقوقی این انجمن منصوب و مشغول به کار شد.

در حکم نامبرده آمده است: بنا به تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ، بعنوان "دبیر کمیته حقوقی انجمن موی تای" تعیین می گردید تا با استعانت از پروردگار متعال و بهره گیری از توان و تجربه بالای خویش در انجام وظایف محوله و پیشبرد اهداف انجمن موی تای، نهایت سعی و  تلاش خود را مبذول دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویسی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، پیشکسوت رشته های رزمی و یکی از وکلای خوشنام، باسابقه، متدین و متعهد کشورمان بوده که در این عرصه تاکنون، کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موی تای انجمن موی تای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که حسن یزدانی با وجود دعوت به اردوی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد از اردوی بعدی در کمپ تیم‌های ملی حاضر می‌شود، اما همزمان این نابغه جویباری فیلمی روی اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می‌داد مصدومیتش کاملا برطرف شده و تمریناتش را به صورت جدی آغاز کرده است.

اما وقتی از علیرضا دبیر در حاشیه مراسم قهرمان ایران در خصوص حسن یزدانی سوال شد، او گفت که روز شنبه با حسن جلسه‌ای دارد و در خصوص برنامه ماه‌های آینده این قهرمان در این جلسه با حضور خودش تصمیم گیری خواهد شد. 

امروز حسن یزدانی طبق وعده‌ای که به دبیر داده بود، به فدراسیون رفت و نشست دو ساعته‌ای را با علیرضا دبیر و محسن کاوه برگزار کرد. 

در این نشست در خصوص برنامه‌های آینده حسن یزدانی بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد او به زودی با حضور در کمپ تیم‌های ملی و زیر نظر کادرفنی تمرینات خود را پیگیری کند و در خرداد ماه نیز به یک تورنمنت بین المللی اعزام شود.

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در گیلان
  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • کگهر سهامدار حقوقی جدید کگل!
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف