Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@15:02:23 GMT

اتفاق جالب برای کیلیان امباپه

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۴۲۵۹

اتفاق جالب برای کیلیان امباپه

کیلیان امباپه، ستاره‌ی جوان پاریسن ژرمن روی پوستر بازی فیفا ۲۱ قرار خواهد گرفت. او این جایگاه را از ادن هازارد ستاره‌ی رئال مادرید، که روی پوستر بازی فیفا ۲۰ بود، گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امباپه این اتفاق را یک رویای بزرگ توصیف کرده است و سازندگان EA Sports نیز امباپه را رهبر نسلِ آینده‌ی جهان فوتبال می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ستاره‌ی ۲۱ ساله که در سال ۲۰۱۸ قهرمان جام جهانی شده بود در گفتگو با وب‌سایت سازنده‌ی بازی گفت :

” حضور روی کاور فیفا یک رویای واقعی است. این یک نقطه عطف بزرگِ دیگر است. من این بازی را از بچگی انجام داده‌ام و افتخار می‌‌کنم که قرار است نسلی از بازیکنانِ فوتبال را نمایندگی کنم. بازیکنان شگفت انگیزِ دیگری نیز هستند که من اکنون در این افتخار با آن‌ها شریک هستم.”

این بازی قرار است که در ماه اکتبر منتشر شود. امباپه در این فصل ۱۸ گل در مجموع ۲۰ بازی پاریسن ژرمن به ثمر رسانده و آقای گل لیگ فرانسه است. چندی پیش اخباری مربوط به تمایل رئال مادرید و لیورپول برای جذب این مهاجم وجود داشت اما امباپه تمامی این شایعات را رد کرد و رسما اعلام کرد که در فصل آینده نیز در باشگاه پاریسن ژرمن خواهد ماند. امباپه با پاریسن ژرمن در این فصل در فینال جام حذفی فرانسه، روز جمعه با سنت اتین روبرو خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاریسن ژرمن پاریسن ژرمن کیلیان ام باپه پاریسن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی تنها چهار بازی دیگر تا ثبت بهترین فصل تاریخ خود فاصله دارد. پاریسی ها تا اینجا قهرمان سوپرجام و لیگ فرانسه شده اند و حالا در لیگ قهرمانان و جام حذفی می خواهند قهرمان شوند.

پاریس به فینال جام حذفی رسیده و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز فردا به مصاف دورتموند می رود.

مکسول، ستاره برزیلی سابق پی اس جی، نقش لوئیس انریکه در تیم پاریسی را ستود: «بزرگترین تغییر در زمین رخ داد. لوئیس انریکه ثبات را در بازی به پی اس جی داده و این ارزشمند است. این باعث می شود همه به موقعیت خود در زمین واقف باشند و سپس خلاق تر و کارآمدتر کار کنند. صادقانه بگویم، از ابتدای فصل و زمانی که دیدم لوئیس انریکه چه می کند، اعتماد به نفس بیشتری گرفتم. من هنوز هوادار پی اس جی هستم و درست است که تیم بازیکنان بزرگی دارد و در راس‌شان امباپه که بیش از 40 گل زده، اما معمار موفقیت های پی اس جی لوئیس انریکه است.»

مکسول در مورد اعلام جدایی امباپه در ماه فوریه گفت: «این خبر آشوبی در رختکن ایجاد نکرد. وقتی بازیکن هستید می دانید که هر سال عده ای باشگاه را ترک می کنند و این نمی تواند شما را آزار دهد. ما قبلاً هر تابستان در مورد جدایی امباپه صحبت می کردیم. بعد از آن جو باشگاه چندان مثبت نبود. ما هر روز در مورد این موضوع صحبت می کردیم که کمی طاقت فرسا است. اما رختکن با درایت انریکه قوی باقی ماند و او اجازه نداد تصمیم امباپه باعث به هم ریختن تیم شود.»

دیگر خبرها

  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029