Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@08:00:50 GMT

رهبر کره شمالی در انظار ظاهر شد + عکس

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۴۴۶۶

رهبر کره شمالی در انظار ظاهر شد + عکس

به گزارش خبرگزاری "یونهاپ"، کیم جونگ اون یک سفر "راهنمای میدانی" به منطقه در حال ساخت یک مجتمع مرغداری در جنوب غربی کره شمالی داشت.

کیم طی این بازدید اظهار کرد: ساخت مجتمع مرغداری چیزی است که حزب برای آن برنامه‌ریزی کرده و از مدت‌ها پیش در راستای تحقق آن تلاش کرده است. این مجتمع، جایی است که حزب انتظار دارد کمک مهمی به رژیم غذایی مردم ما بکند و حزب توجه عمیقی به آن داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تأکید کرد تمام سازندگان مجتمع باید تشویق شوند که وفاداری و استعداد‌های خود را در ساخت‌وسازی واقعی بر اساس نیت عالی حزب ما، تمام و کمال به نمایش گذارند.

رهبر کره شمالی با بیان اینکه مجتمع‌های مرغداری کره شمالی عمدتاً ۲۰ سال پیش ساخته شدند، ابراز امیدواری کرد مجتمع"کوانگچون"، الگویی برای مدرن‌سازی تمام مجتمع‌های مرغداری کشور باشد.     وی همچنین از فرآیند ساخت مزرعه، ابراز رضایت کرد و گفت که با موفقیت انجام شده، همچنین از متصدیان پروژه خواست به کار خود ادامه دهند تا ساخت مجتمع در موعد مقرر تمام شود.

به نظر می‌رسد سفر کیم به این مجتمع در حال ساخت، تقویت اتحاد داخلی را از طریق تمرکز بر بهبود معیشت مردم، نشانه رفته است؛ چرا که جنگ طولانی‌مدت علیه ویروس کرونا همین حالا نیز برای اقتصاد شکننده این کشور، هزینه‌هایی در برداشته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کره شمالی کیم جونگ اون پارسی خبر کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است

جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با توجه به شرایط حال حاضر دنیای امروز گفت که نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وی امروز یکشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض تاکید کرد: ما باید به یک دنیای جدید عادت کنیم. ما باید نسبت به امنیت خودمان بیشتر مسئول باشیم. اروپایی‌ها باید متحدتر باشند زیرا آنها خیلی کوچک هستند که از یک جهان با قدرت‌های بزرگ نجات پیدا کنند.

بورل همچنین امروز در دیدار با سامح شکری وزیر خارجه مصر به طور فشرده در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کرد.

وی در حساب ایکس خود نوشت که با شکری در مورد لزوم پایان جنگ غزه، تضمین دسترسی کامل کمک بشردوستانه و اقدام‌های جدی به سمت اجرای راه حل دو دولتی توافق کرده است.

بورل: درگیری‌ها در نوار غزه راه حل نظامی ندارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران