Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ﺣﺠﺖ اﻻﺳﻼم ﺳﻌﯿﺪ آﺧﻮﻧﺪی دﺑﯿﺮ ﺑﻨﯿﺎد ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ ﻏﺪﯾﺮ در ﻧﺸﺴﺖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی ﺑﺮای دﻫﻪ وﻻﯾﺖ و اﻣﺎﻣﺖ ﺑﺎ ﺟﻤﻌﯽ از ﺑﺎﻧﻮان ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﻣﺸﻬﺪ ﮔﻔﺖ: حضرت ﻓﺎﻃﻤﻪ (س) زﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻓﻀﺎی ﻣﻨﺎﻓﻘﯿﻦ را ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻨﺪ، در ﮔﺴﺘﺮشﺧﻄﺒﻪ ﻏﺪﯾﺮ ﻗﺪم اول را ﺑﺮﻣﯽ دارﻧﺪ و ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﮔﻮﺷﺰد ﻣﯽ کنند ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﻓﺮاﻣﻮش ﮐﺮدﯾﺪ ﮐﻪ در ﻏﺪﯾﺮ ﭼﻪ اﺗﻔﺎﻗﯽ اﻓﺘﺎده اﺳﺖ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ﻏﺪﯾﺮ را روز واﻗﻌﯽ ﭘﺪر داﻧﺴﺖ و اﻓﺰود: ﮐﻢ ﮐﺎرﯾﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ در ﻃﻮل دوران ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻏﺪﯾﺮ ﺷﺪه اﺳﺖ ﺑﺎﻋﺚ ﻋﻘﺐ ﻣﺎﻧﺪن تشیع ﺷﺪه اﺳﺖ و ﯾﮑﯽ از دﻻﯾﻞ ﺑﻮﺟﻮد آﻣﺪن واﻗﻌﻪ ﻋﺎﺷﻮار ﻓﺮاﻣﻮﺷﯽ و ﮐﻢ ﮐﺎری ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻏﺪﯾﺮ اﺳﺖ.
دﺑﯿﺮ ﺑﻨﯿﺎد ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ ﻏﺪﯾﺮ ﺑﺎ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﺑﺮ اﯾﻦ ﮐﻪ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯿﻢ و اﺗﺎﻗﯽ ﻋﻤﻞ ﮐﻨﯿﻢ، اداﻣﻪ داد: ﻣﺎ ﺑﺎﯾﺪ از ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺧﺎﻧﻢ ﻫﺎ ﺟﻬﺖ ﮔﺴﺘﺮش و ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺳﺎزی ﺧﻄﺒﻪ ﻏﺪﯾﺮ اﺳﺘﻔﺎده کنیم.
ﺣﺠﺖ اﻻﺳﻼم آﺧﻮﻧﺪی از ﺑﺎﻧﻮان ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ و ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﻦ تشکل ﻫﺎی ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﻣﺬﻫﺒﯽ ﺧﻮاﺳﺖ ﺗﺎ اﯾﺪه ﻫﺎ و ﻇﺮﻓﯿﺖ هایشان ﺟﻬﺖ ﺑﺮﮔﺰاری  ﺑﺰرگ و ﭘﺮرﻧﮓ ﺑﺎ ﺣﻔﻆ ﭘﺮوﺗﮑﻞ ﻫﺎی ﺑﻬﺪاﺷﺘﯽ در اﯾﺎم ﮐﺮوﻧﺎ را ﺟﺸﻦ ﻫﺎی ﻣﺤﻠﻪ و ﺧﺎﻧﮕﯽ ﺑﯿﺎن ﮐﻨﻨﺪ و ﺑﺎﻧﻮان ﻋﻼوه ﺑﺮ ﮐﺎرﻫﺎی ﻓﮑﺮی و ﻣﺸﻮرﺗﯽ، ﮐﺎر ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ اﻧﺠﺎم دهند.
اﻣﺴﺎل ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی دﻫﻪ وﻻﯾﺖ ﺗﻮﺳﻂ ﺑﻨﯿﺎد ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ ﻏﺪﯾﺮ در ﺳﻪ ﮔﺮوه ﺷﻌﺎﺋﺮی، ﻣﻨﺎﺳﮑﯽ و ﻣﻌﺎرﻓﯽ اﺟﺮا ﻣﯽ ﺷﻮد و ﯾﮑﯽ از ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎی آﺷﻨﺎﯾﯽ ﺑﺎ ﺧﻄﺒﻪ ﻏﺪﯾﺮ اﺳﺖ که ۵۰۰ ﻫﺰار خطبه ﻏﺪﯾﺮ در اﺳﺘﺎن ﭼﺎپ و ﺗﻮزﯾﻊ ﻣﯽ ﺷﻮد و ﻣﺴﺎﺑﻘﺎت ﺑﺎ ﺟﺎﯾﺰه ﻫﺎی ﻧﻔﯿﺲ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﻨﻈﻮر ﻧﯿﺰ ﺑﺮﮔﺰار ﻣﯽ ﺷﻮد.
اﻧﺘﻬﺎی ﭘﯿﺎم//ف. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه ولایت عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوشان با روحیه در سالن برگزار فینال (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا پس از چند روز پرهیجان و پر از لحظات فراموش‌نشدنی به روز پایانی رسیده و شاگردان وحید شمسایی از ساعت 14:30 دقیقه در سالن بانکوک آره‌نا به مصاف تایلند می‌روند.

ایران با پیروزی برابر افغانستان، بحرین، کویت، قرقیزستان و ازبکستان به فینال رسیده و حالا یک گام دیگر برای بازپس‌گیری تاج قهرمانی آسیا دارد که دو سال پیش با شکست تیم شمسایی در فینال به آنها رسید.

بازیکنان تیم ملی و کادر فنی پس از نزدیک به دو ماه حضور در اردوهای فشرده حالا آماده انجام آخرین بازی هستند و هیچ چیز قهرمانی هم آنها راضی نمی‌کند.

دیگر خبرها