Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی آستارا روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای مبارزه با احتکار و اخلال گران اقتصادی، امروز ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق بر اساس گزارش های مردمی از وجود پارکینگ احتکار خودرو در یکی از محله ‌های آستارا مطلع و با هماهنگی قضائی به محل اعزام شدند.

سرهنگ محمد نمازی افزود: در بازرسی از پارکینگ سه دستگاه پراید ۱۱۱ و یک دستگاه پژو پارس کشف و ارزش خودروها برابر نظر کارشناسان، ۴ میلیارد ریال اعلام شد و در این راستا یک متهم ۳۸ ساله دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره منابع طبیعی آستارا هم گفت: عصر روز گذشته نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری، ۲ فرد سازنده کوره زغال را در ارتفاعات جنگلی بخش لوندویل دستگیر و از طریق پاسگاه بخش به دادگاه معرفی کردند.

نسرین غزنوی افزود: سطح اراضی ملی و جنگلی آستارا ۴۰ هزار هکتار است و دستگیرشدگان با سوزاندن درختان جنگلی زغال تولید می ‌کردند و در این راستا یک کوره زغال نیز تخریب شد و اغلب سازندگان کوره ها غیربومی هستند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها آستارا منابع طبیعی و آبخیزداری جنگل پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یگان حفاظت سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری جنگل های هیرکانی احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا منابع طبیعی و آبخیزداری جنگل جنگل های هیرکانی احتکار آستارا منابع طبیعی و آبخیزداری جنگل جنگل های هیرکانی احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: سرجنگلبان و مأمورین سرجنگلبانی امام‌زاده عبداله در جریان گشت و سرکشی از حوزه استحفاظی، موفق به کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق شدند.

متخلف که اقدام به قطع درختان ارزشمند جنگلی و حمل چوب آلات مقطوعه بوسیله دواب می‌نمود، شناسایی و پس از تنظیم پرونده تخلف، به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی