Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:12:06 GMT

صادرات بنادر جنوبی استان بوشهر به کشور قطر گسترش یابد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۴۸۰۱

صادرات بنادر جنوبی استان بوشهر به کشور قطر گسترش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار مهمی در حوزه‌های نفت و گاز و پتروشیمی در جنوب استان بوشهر وجود دارد که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی صنایع پائین‌دستی نفت و گاز و پتروشیمی را فرصت بسیار خوبی برای توسعه اشتغال دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد یک شهرک برای توسعه این صنایع در جنوب استان نقش مهمی در بهبود اشتغال و رفع بیکاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شهرستان‌های دیر، عسلویه و کنگان با خلیج فارس و کشور قطر همسایه هستند و باید از این فرصت برای توسعه صادرات به کشور قطر استفاده شود.

وی خواستار استفاده از مناسب از ظرفیت خلیج فارس برای تأمین آب شرب در استان شد و بیان کرد: باید تلاش شود که ظرفیت تولید آب آشامیدنی از خلیج فارس افزایش یابد تا مشکلات مردم شهرها و روستاها برطرف شود.

احمدی با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه آبرسانی لاورگل و لاورده در شهرستان کنگان، تصریح کرد: تکمیل و تجهیز بیمارستان‌های عسلویه، کنگان و دیر، تکمیل جاده ساحلی و وفاق در محور دیر به کنگان به اجرای آب شیرین‌کن سیراف -جم از دیگر طرح‌های مهم در جنوب استان بوشهر است.

وی با اشاره به پیگیری برای تأمین اعتبار لازم برای تکمیل اسکله خورخان بردخون ادامه داد: سه میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های روستایی شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر تأمین شده است.

کد خبر 4981507

منبع: مهر

کلیدواژه: کنگان عسلویه بوشهر قطر خلیج فارس مجلس شورای اسلامی موسی احمدی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا بیرجند مسکن اقامه نماز جمعه بهزیستی شهرستان کرج استان بوشهر برای توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمیدرضا اینانلو با اشاره به توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی دارد، می‌تواند توانمندی خود را به کشور‌های دیگر ارائه دهد، همچنین درباره خدمات ضروری برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی، ایران آمادگی کمک به کشور‌های آفریقایی و بهره برداری از این مراکز با صد در صد تجهیزات پزشکی را دارد.

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو افزود: زمینه همکاری درباره انتقال فن آوری و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با گسترش روابط با این کشور‌ها امکان پذیر است.

دومین نشست بین‌المللی ایران و آفریقا با حضور بیش از ۲۰ کشور آفریقایی از ۷ تا ۱۰ اردیبهشت در تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • بوشهر همه ظرفیت‌های آمایشی توسعه و پیشرفت دانش نوپایه را دارد
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی