Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@00:34:04 GMT

نجات ۳۵ نفراز آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در اهواز

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۵۰۲۲

نجات ۳۵ نفراز آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در اهواز

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز گفت: آتش سوزی در مجتمع مسکونی ۱۵ واحدی در اهواز مهار و ۳۵ نفر از ساکنان این مجتمع از میان دود و شعله‌های آتش نجات یافتند.

 عکس تزئینی

به گزارش ایرنا از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ابراهیم قنبری عصر پنجشنبه افزود: این حادثه آتش سوزی در ساعت ۱۳:۵ دقیقه بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان در یک مجتمع  مسکونی ۱۵ واحدی در فلکه عامری منطقه کوی ملت اطلاع رسانی شد و عملیات اطفای حریق در ساعت ۱۴:۴۹ دقیقه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: آتش سوزی در بالکن طبقه همکف که آتلیه عکاسی بوده رخ داد و دود و شعله‌های حریق به کولرهای طبقات اول تا سوم سرایت کرد.

قنبری ادامه داد: در این عملیات، آتش نشانان به ۲ گروه تقسیم شدند، گروه اول با استفاده از تجهیزات خاموش کننده وارد ساختمان شده و مشغول مهار شعله‌های آتش شدند و گروه دوم با تجهیز خود به دستگاه تنفسی به طبقات مختلف ساختمان رفته و پس از  جستجو برای خارج کردن افراد گرفتار در میان دود موفق شدند ۳۵ نفر از ساکنان را به سلامت از ساختمان خارج  کنند.

وی گفت: علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

لینک کوتاه: asriran.com/0036F4

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آتش سوزی مجتمع مسکونی اهواز آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: طرح «نفس» که مخفف «نجات فرزندان سقط» است، از ابتدای فروردین‌ سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تاکنون جان ۱۴ کودک در معرض سقط عمدی را نجات داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا منصوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نفس مخفف نجات فرزندان سقط، در استان کرمانشاه با محوریت سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه و با هدف کار همه جانبه برای نجات فرزندان سالم سقط عمدی (جنایی) فروردین ۱۴۰۲ تأسیس شد و شروع به کار کرد.

وی افزود: فرهنگ‌سازی، شبکه‌سازی و شناسایی والدینی که قصد سقط فرزند سالم خود دارند با ارائه مشاوره مذهبی و روانشناسی، خدمات حمایتی درمانی و معیشتی برای مادران با مشکل مالی از اقدامات اصلی انجام شده در این طرح است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه️ تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۰ جلسه با مسئولان و مدیران ارشد استان، حوزه‌های بسیج خواهران و کمیته اجرایی داخلی در راستای پیگیری اهداف طرح تشکیل شد.

منصوری ادامه داد: طی هشت روز نمایشگاه مناسبتی برگزار و ۳۹ مورد مشاوره انجام شده است و با یک دستاورد بزرگ، ۳۱ مورد انصراف از سقط جنین ادامه دادند و ۱۴ نوزاد متولد شدند.

وی اضافه کرد: در این راستا به ۱۲ خانواده سبد معیشتی تقدیم و خدمات رایگان درمانی، مشاوره و پاراکلینیکی ارائه شد.

کد خبر 748793

دیگر خبرها

  • ارسال ۹۲ تن دارو به افغانستان
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین