Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر پاتوق مطالبه‌گری بسیج دانشجویی هرمزگان گفت: پاتوق مطالبه‌گری حاصل کار تیم‌های مختلف بسیج دانشجویی است.

محمدرضا چکن عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس از حضور یک نماینده دیگر مردم استان در سلسله جلسات تخصصی پاتوق مطالبه‌گری خبر داد.

وی افزود: پاتوق مطالبه‌گری بسیج دانشجویی در فصل پیش رو از تمامی نمایندگان هرمزگان جهت حضور در جلسه دعوت کرده است که به فراخور زمان به‌صورت تخصصی در خدمت نمایندگان خواهیم بود و اسامی نمایندگانی که به دعوت دانشجویان دغدغه‌مند استان جوابی ندادند از طریق مبادی رسمی اعلام  خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر پاتوق مطالبه‌گری بسیج دانشجویی هرمزگان با بیان اینکه روز شنبه ساعت 19 میزبان احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس هستیم، گفت: در سلسله جلسات پاتوق مطالبه‌گری موضوعات در حوزه‌های مختلف و مرتبط با کمیسیون تخصصی هر یک از نمایندگان توسط مجری و حاضرین در جلسه مورد بررسی تخصصی قرار خواهند گرفت.

چکن یادآور شد: پاتوق مطالبه‌گری حاصل کار تیم‌های مختلف بسیج دانشجویی است و طی یک فرآیند چندمرحله‌ای محتوا و سؤوالات تخصصی مطرح شده در برنامه توسط هسته‌های مسأله‌محور بسیج دانشجویی از منابع مختلف علمی که به‌صورت تخصصی در سه حوزه بین‌الملل، مسائل داخلی و مسائل مرتبط با استان است جمع‌آوری و دسته‌بندی شده و سعی دارد با مطرح کردن این پرسش و پاسخ‌ها راه حل علمی مستند و مستدل را برای حل مسائل کشور و استان ارائه دهد.

وی تصریح کرد: به‌علت شرایط خاص این روزها، جلسات با تعداد حضار انگشت شماری و رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

دبیر پاتوق مطالبه‌گری بسیج دانشجویی هرمزگان افزود: مردم دغدغه‌مند استان هرمزگان می‌توانند نظرات و سؤوالات و مسائل تخصصی مرتبط با هر یک از نمایندگان از طریق راه‌های ارتباطی پاتوق  
شامل: پیج اینستاگرام به آدرس patogh_hrm و شماره پیامک اختصاصی پاتوق مطالبه‌گری به شماره 660007535 جهت پرسش از نمایندگان ارسال کنند.

چکن عنوان داشت: برنامه پاتوق به‌صورت زنده با حضور اساتید دانشگاه و دانشجویان ساعت 19 شنبه‌شب چهارم مردادماه از طریق پیج اینستاگرام پاتوق مطالبه‌گری پخش خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: پیش از این منصور آرامی دیگر نماینده استان هرمزگان مهمان برنامه پاتوق مطالبه‌گری بسیج دانشجویی بوده است.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان بندرعباس بسیج دانشجویی هرمزگان پاتوق مطالبه گری پاتوق مطالبه گری بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»

به گزارش «تابناک» به نقل از فرارو، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد