Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: دانش آموران این شهرستان با کسب ۹ مقام اول، ۵ مقام دوم، ۳ مقام گروهی و در مجموع با ۱۹ مقام اول تا سوم  در اختتامیه سی و هشتمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی استان خوزستان افتخار آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نتایج بی سابقه دانش آموزان آبادانی در مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان خوزستان نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است و مقام های اول به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: گروه توانمند نمایش هنرستان سمیه در مرحله کشوری سال تحصیلی ۹۷/۹۸ با نمایش عروسکی دریا به حماسه کوی ذوالفقاری و معرفی شهید دریاقلی سورانی پرداخت و موفق به کسب مقام اول بخش تئاتر کشور شد و در این دوره از مسابقات مجوز مرحله کشوری را با اجرای بسیار زیبا  نمایش عروسکی آ‌پلان کرد بدست آورد.

رمضانی ضمن تبریک به دانش آموزان و اولیا ، جامعه فرهنگیان، شهروندان گرامی از تلاش های بی شائبه و حمایت مدیران مدارس، معاونین و مربیان پرورشی، حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسی امور فرهنگی و هنری آموزش و پرورش آبادان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقه فرهنگی و هنری اجرای نمایش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از جذب ۳۰۲ نفر در اداره کل آموزش و پرورش استات قزوین خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، نقی سیاهکلی مرادی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که به ریاست محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که همواره مورد تاکید اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین  قرار داشته پیگیری توسعه هنرستان های جوار کارگاهی در شهر صنعتی البرز بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته، 302 نفر جذب اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خواهند شد.

سیاهکلی با اشاره به اعتبار لازم جهت کمک به هدایت تحصیلی دانش آموزان قزوینی، خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در راستای اجرای طرح هدایت تحصیلی 200 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

وی تصریح کرد: با همکاری های صورت گرفته بناست کارگاه های مشاوره شغلی و تحصیلی جهت انتخاب صحیح رشته برای دانشجویان و دانش آموزان در سرای سعدالسلطنه برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن اشاره به برنامه های گرامیداشت روز معلم در سطح استان قزوین، افزود: مراسم تقدیر از معلمان توسط اولیا و دانش آموزان در مدارس، حضور دبیران به همراه دانش آموزان در نماز جمعه های سطح استان، تجلیل از پیشکسوتان حوزه ی تعلیم و تربیت و خانواده معظم شهدا از جمله برنامه های گرامیداشت هفته معلم در سطح استان قزوین است.

سیاهکلی مرادی با اشاره به اینکه از بین دبیران قزوینی 951 نفر انتخاب )معلم نمونه ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: از بین معلمان قزوینی 951 معلم جهت انتخاب (معلم نمونه) در سطح استان قزوین ثبت نام کرده اند، که از این میان 565 نفر به مرحله منطقه ای، 40 نفر در مرحله استانی و 3 نفر در مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان تاکید کرد: به مناسبت هفته معلم و در جهت تجلیل از معلمین نمونه، 100 میلیون تومان جایزه نقدی برای منتخبین سطح کشوری، 40 میلیون تومان برای منتخبین سطح استانی و 10 میلیون تومان جایزه نقدی برای منتخبین سطح منطقه ای پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه