Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-08@20:58:43 GMT

احتمال ریزش سنگ در محورهای شمال

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۵۵۴۰

صراط:

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت پرحجم است ولی معمولا عصرهای پنج‌شنبه شاهد ترافیک در محورهای استان هستیم.

وی افزود: با توجه به بارش باران احتمال ریزش سنگ و رانش در محورهای استان بالا است که لازم است رانندگان از سفرهای غیرضروری در محورهای شمال پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز گذشته در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و فردا از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: براساس برنامه تردد خودروها روز جمعه درصورت ترافیک در محورهای هراز و کندوان به‌صورت یک‌طرفه انجام می‌شود.

قدمی یادآور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور کیاسر، درصورت افزایش حجم ترافیک نیز اجرا می‌شود.

وی در پایان با تاکید مجدد بر پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای شمال ، گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلیس راه مازندران محورهای شمال علیرضا قدمی صراط محورهای شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر ریزش سنگ در جاده چالوس

رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش تندری در این استان از احتمال سقوط سنگ در جاده کرج - چالوس خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ پیمان کرمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت افزود: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ببینید | اولین تصاویر از ریزش سنگ در محور کرج - کندوان
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس