Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@14:28:41 GMT

سازمان ملل ۲۲ تن کمک پزشکی به صنعاء فرستاد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۵۶۵۷

سازمان ملل ۲۲ تن کمک پزشکی به صنعاء فرستاد

صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) امروز ۲۲ تن کمک‌های پزشکی و دارویی خود را از طریق فرودگاه صنعاء وارد یمن کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) امروز (پنج شنبه) یک هواپیمای باری با محموله ملزومات پزشکی و بهداشتی به میزان ۲۲ تن را در فرودگاه صنعاء به زمین نشاند.

به نوشته سبأ نت، این هواپیمای باری تمامی خدمات لازم هوانوردی و تسهیلات معمول در فرودگاههای بین‌المللی طبق قوانین سازمان «ایکائو» را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کادر پروازی شاهد این بودند که فرودگاه صنعاء قادر به پذیرش انواع هواپیماها در حجم‌های مختلف است و همچنین تمامی آن‌ها و محموله تحت اقدامات لازم برای ممانعت از شیوع کرونا قرار گرفتند.

 نهادهای امدادی سازمان ملل از جمله یونیسف و فائو امروز در گزارشی مشترک درباره وضعیت بغرنج کمبود مواد غذایی در یمن هشدار داده و اعلام کردند که حدود ۲۴ میلیون نفر از جمعیت یمن که معادل ۸۰ درصد کل جمعیت این کشور است، به نوعی کمک یا حفاظت نیاز دارند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان ملل یونیسف کمک پزشکی به یمن جنگ یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد

فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، خاله عروس و خواهر داماد جان خود را از دست دادند.

یزدان افشاری‌پور اظهار کرد: فردی که به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

فرماندار عنبرآباد ادامه داد: بار‌ها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

وی گفت: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع‌آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

منبع: فارس

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول