Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: استان اردبیل دچار مشکل اساسی در بخش جاده‌ها از لحاظ امنیت است و بنابراین توسعه بزرگراه‌ها به عنوان یکی از مطالبات اساسی مردم منطقه مورد پیگیری قرار گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در بازدید از جاده‌های اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر استان اردبیل دچار مشکل اساسی در بخش جاده‌ها و محورهای مواصلاتی از لحاظ امنیت است و بنابراین توسعه بزرگراه‌ها به عنوان یکی از مطالبات اساسی مردم منطقه مورد پیگیری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از توجه جدی وزارت راه و شهرسازی به پروژه‌های زیرساختی استان اردبیل خبر داد و افزود: هم‌اکنون وزارت راه و شهرسازی به پروژه‌های زیرساختی استان اردبیل به‌ویژه پروژه‌های محورهای مواصلاتی و راه‌آهن اردبیل توجه جدی دارد و با اهتمام ویژه‌ای به اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مختلف در مناطق مختلف استان اردبیل می‌پردازد.

بدری با اشاره به سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل گفت: توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل از جمله محورهای مواصلاتی اردبیل-سرچم، نیر-سراب، اردبیل-مغان و نمین-آستارا از مصوبات اصلی سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل است که برای تحقق آن اقدامات لازم عملیاتی می‌شود.

250 کیلومتر باند دوم جاده‌های خراسان جنوبی احداث می‌شودآزادراه تهران-شمال بازگشایی شد/ افزایش تردد وسایل نقلیه‌ در جاده‌هاروایت تسنیم از جاده مرگ "بادرود - کاشان"/ باند دوم جاده پس از گذشت 30 سال تکمیل نشده است

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اقدام اساسی برای توسعه راه‌های شمال استان اردبیل را ضروری دانست و بیان کرد: همه روزه در شمال استان اردبیل شاهد وقوع تصادفات خونین مختلفی هستیم که در نتیجه بی‌توجهی و بی‌اهمیتی به مشکلات و مسائل راه‌های ارتباطی منطقه شمالی استان است که اقدام اساسی برای توسعه راه های شمال استان اردبیل را ضروری می‌کند.

وی با تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل اظهار داشت: پروژه راه‌آهن اردبیل میانه یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی سطح کشور به‌شمار می‌رود که باید با تامین اعتبارات لازم و برطرف شدن مسائل و مشکلات مربوطه شاهد تسریع در روند اجرای عملیات اجرایی آن باشیم و باید طبق وعده‌های رئیس جمهور تا پایان دولت به پایان برسد.

انتهای پیام/ 146/ح

R41374/P1357/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... وزیر راه و شهرسازی: پروژه ۲ خطه کردن راه‌آهن زنجان-قزوین تا پایان سال افتتاح می‌شود وزیر راه: ۲ هزار کیلومتر ‌خط راه‌آهن ‌افتتاح می‌شود / ورود ۲ هزار دستگاه لوکوموتیو و واگن باری ‌به ناوگان ریلی ایران عملیات اجرایی ایستگاه‌های راه‌آهن استان اردبیل تا پایان سال تکمیل می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وزیر راه و شهرسازی: پروژه ۲ خطه کردن راه‌آهن زنجان-قزوین تا پایان سال افتتاح می‌شود وزیر راه: ۲ هزار کیلومتر ‌خط راه‌آهن ‌افتتاح می‌شود / ورود ۲ هزار دستگاه لوکوموتیو و واگن باری ‌به ناوگان ریلی ایران عملیات اجرایی ایستگاه‌های راه‌آهن استان اردبیل تا پایان سال تکمیل می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۲ ‌حریرچی: مراودات اجتماعی به حداقل برسد / زمستان و پاییز سخت‌تری در راه داریم ۳ آزمایش موفق ۳ داروی درمان و پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی / داروها روی ۳۰۰ نفر آزمایش موفق داشت ۴ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۵ ‌فرمانده مرزبانی ناجا: ‌تشکیل قرارگاه هوشمندسازی مرزی کشور ابلاغ شد / کشف ۴۶ تن مواد مخدر توسط مرزبانان ۶ خبری خوش برای اردبیلی‌ها / ریل گذاری راه‌آهن اردبیل از سمت میانه آغاز می‌شود ۷ وزیر راه: ۲ هزار کیلومتر ‌خط راه‌آهن ‌افتتاح می‌شود / ورود ۲ هزار دستگاه لوکوموتیو و واگن باری ‌به ناوگان ریلی ایران ۸ معاون وزیر بهداشت: شرایط کرونا در پاییز و زمستان‌ ‌بدتر هم خواهد شد / راه ‌مقابله ‌در بیمارستان نیست / مردم ماسک‌ بزنند مهمترین اخبار استانها سخنگوی وزارت خارجه: روابط اقتصادی ایران با کشورهای دوست هم‌پای روابط سیاسی پیش نرفته است‌ تحلیل معاون وزیر بهداشت از علت افزایش شیوع کرونا: مردم دیگر از کرونا نمی‌ترسند سخنگوی کمیسیون آموزش ‌مجلس‌: بازگشایی مدارس ‌‌معنایی ندارد / دخالتی در زمان برگزاری کنکور ‌نمی‌کنیم وزیر راه: ۲ هزار کیلومتر ‌خط راه‌آهن ‌افتتاح می‌شود / ورود ۲ هزار دستگاه لوکوموتیو و واگن باری ‌به ناوگان ریلی ایران مهمترین اخبار تسنیم تحلیل معاون وزیر بهداشت از علت افزایش شیوع کرونا: مردم دیگر از کرونا نمی‌ترسند موسوی سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان شد وزیر راه: ۲ هزار کیلومتر ‌خط راه‌آهن ‌افتتاح می‌شود / ورود ۲ هزار دستگاه لوکوموتیو و واگن باری ‌به ناوگان ریلی ایران عربستان|حرکت شن‌های روان در کاخ آل سعود؛ آیا کناره‌گیری سلمان به نفع پسرش نزدیک شده است؟ آزمایشگاه بیولوژیک آمریکا در قزاقستان؛ ابتلای حدود ۱۰۰ هزار نفر به بیماری ناشناخته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناوگان ریلی ایران وزیر راه و شهرسازی راه و شهرسازی ۲ هزار کیلومتر راه آهن اردبیل افتتاح می شود استان اردبیل تا پایان سال خط راه آهن پروژه ها جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اخیرا در پی سانحه شدید رانندگی که موجب واژگونی خودروی وی شده بود، در بیمارستان بستری شد.

برخی منابع عبری گزارش دادند که در اثر این سانحه سه دنده «بن گویر» شکسته و وی به شدت مصدوم شده است.

براین اساس، وی در ناحیه ستون فقرات خود دردهای شدیدی داشته که موجب شده چند روز در بیمارستان تحت مداوا قرار گیرد و در نهایت امروز مرخص شود.

در پی این رخداد کاربران عرب واکنش های جالبی داشته و برای وزیر افراط گرای صهیونیست که همواره خواهان تشدید فشارها بر فلسطینیان طلب عدم شفای کامل کرده اند! بن گویر از شخصیت هایی است که حتی وی را یکی از عاملان اصلی ترغیب نتانیاهو به جنگ علیه غزه و تشدید حملات علیه کرانه باختری می دانند.

یکی از کاربران عرب که به نظر می رسد فلسطینی باشد در این باره گفته است: حالا چه کسی بود که می گفت دعاهای شما مستجاب نمی شود!

یکی دیگر از کاربران گفته است: ظلم به مردم بی جواب نمی ماند و در پی آن عذاب الهی خواهد آمد که امروز یا فردا انتقام مردم را (از ظالمان) خواهد ستاند!

یکی دیگر از کاربران در این باره گفته است: خدایا هیچ جراحت و شکستگی او (بن گویر) را مداوا مکن!

یکی دیگر از کاربران نیز سرنوشت آریل شارون را برای بن گویر خواستار شده و گفته است: امیدواریم که بن گویر دچار طول عمر همراه با معلولیت شود! ما دعا می کنیم که به سرنوشت آریل شارون (نخست وزیر و وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی) در اواخر دوران حیاتش دچار شوی!

گفتنی است آریل شارون از جنایتکاران جنگی صهیونیست که با لقب قصاب صبرا و شاتیلا شناخته می شود، در اواخر عمرش سکته مغزی کرد و دورانی طولانی را تا زمان مرگش در کما گذراند.

کد خبر 6091374 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟