Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@04:22:03 GMT

تشکر رئیس AFC از اتحاد و همبستگی خانواده فوتبال

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۵۶۸۳

تشکر رئیس AFC از اتحاد و همبستگی خانواده فوتبال

شیخ سلمان رئیس AFC در جلسه کمیته اجرایی این کنفدراسیون از اتحاد و همبستگی خانواده فوتبال آسیا در مقابله با بحران کرونا قدردانی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در اولین جلسه کمیته اجرایی AFC که به صورت آنلاین برگزار می‌شد‌، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از فدراسیونهای عضو و خانواده فوتبال آسیا به خاطر نقش آنها در حفظ سلامت جوامع و فوتبالیست‌ها در میانه بحران کرونا تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

شیصخ سلمان بن ابراهیم رئیس AFC در این اجلاس آنلاین گفت:" من از طرف خانواده فوتبال آسیا از همه شما به خاطر ابتکارها و تلاش‌هایتان در این دوران دشوار تشکر می‌کنم".

 

رئیس AFC به همراه کمیته اجرایی به فدراسیون فوتبال استرالیا به مناسبت موفقیت در کسب میزبانی مشترک جام جهانی فوتبال زنان در سال 2023 تبریک گفت.

 

 

شیخ سلمان در ادامه با اشاره به اینکه آسیا در سالهای آینده محور اصلی دنیای فوتبال خواهد بود گفت:" آسیا حالا نه تنها در سال 2022 در جام جهانی قطر میزبان جام جهانی است بلکه یک سال بعد میزبان جام جهانی فوتبال زنان خواهد بود و در آینده نزدیک هم شاهد برگزاری جام باشگاه‌های جهان در چین خواهیم بود. آسیا سال آینده نه تنها در توکیو میزبان تورنمنت فوتبال المپیک است بلکه در هند از جام جهانی زیر 20سال زنان و در اندونزی میزبان جام جهانی زیر 20سال خواهد بود. از اینها گذشته در دسامبر 2021 شاهد برگزاری رقابتهای پان عرب در قطر خواهیم بود که فیفا از آن حمایت می‌کند. این تورنمنت بخشی از روند آماده‌سازی قطر برای میزبانی جام جهانی 2022 است. نگاه دنیا متوجه آسیا خواهد بود و من مطمئنم که ما از این آزمون سربلند بیرون می‌آییم".

 

شیخ سلمان در ادامه درباره تاثیرگذاری بحران کرونا بر فوتبال آسیا گفت:" مثل خیلی از صنایع دیگر، فوتبال هم با روزهای دشوار و پرچالشی روبرو است ولی میزان علاقه‌ای که به دریافت حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال در منطقه خاورمیانه ابراز شده برای ما نشان از روزهای خوب می‌دهد و دلگرم‌کننده است".

 

 

ای اف سی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ای اف سی خانواده فوتبال فوتبال آسیا شیخ سلمان جام جهانی رئیس AFC

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس