Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@22:07:10 GMT

کمیته انضباطی باشگاه سپیدرود پاشازاده را جریمه کرد!

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۵۸۶۷

کمیته انضباطی باشگاه سپیدرود پاشازاده را جریمه کرد!

کمیته انضباطی باشگاه سپیدرود رشت، سرمربی پیشین این تیم را جریمه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، کمیته انضباطی باشگاه سپیدرود امروز (پنجشنبه) در دفتر این باشگاه در ارتباط با پرونده تخلف مهدی پاشازاده سرمربی پیشین سپیدرود تشکیل جلسه داد.

در این جلسه مهدی پاشازاده علی‌رغم ابلاغ کتبی به وی غایب بود و حتی از ارسال لایحه دفاعی نیز خودداری کرد، اما اعضای کمیته پس از بررسی گزارشات مدیرعامل و مدیر تیم سپیدرود مبادرت به انشای رأی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رأی صادره کمیته انضباطی، مهدی پاشازاده به دلیل غیبت غیرموجه پس از بازی با گل ریحان به کسر 15 درصد از مبلغ قرارداد محکوم شد، اما در ارتباط با ترک غیرقانونی باشگاه و اقدام به عقد قرارداد با باشگاه دیگر با توجه به طرح شکایت باشگاه سپیدرود در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ضمن اعتقاد به عدم رسیدگی به موضوع عنوان شده در این بخش از دادنامه عدم صلاحیت صادر کرد.

لازم به ذکر است پرونده شکایت باشگاه سپیدرود در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مفتوح و در حال پیگیری است.

شکایت سپیدرود از پاشازاده و شاهین شهرداری/ سرمربی جدید بوشهری‌ها به رشت فراخوانده شد!

انتهای پیام/

 

R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سپیدرود رشت بیشتر بخوانید... پاشازاده: گل‌گهر کار کثیفی کرد؛ شخصیت داشته باشید!/خودشان می‌گویند چه تیمی در لیگ بماند/مدیران سپیدرود را در دادگاه می‌بینم حق‌شناس سرمربی و چراغپور مدیرفنی سپیدرود شدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پاشازاده: گل‌گهر کار کثیفی کرد؛ شخصیت داشته باشید!/خودشان می‌گویند چه تیمی در لیگ بماند/مدیران سپیدرود را در دادگاه می‌بینم حق‌شناس سرمربی و چراغپور مدیرفنی سپیدرود شدند واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سپیدرود رشت پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مهاجم سرشناس جهان نامزد پیوستن به تیم انصاری‌فرد ۲ توضیح باشگاه استقلال درباره عقد قرارداد با یک شرکت مواد غذایی ۳ علیرضا جهانبخش در فهرست ۱۰ نفره بازیکنان جدا شونده از برایتون ۴ گل‌محمدی: در غیاب ۸ بازیکن به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رویم/ فکر بازیکنانم بزرگ است ۵ حضور تیم استقلال خوزستان بر سر مزار شهید سلیمانی+ عکس ۶ فسخ یک‌طرفه قرارداد ۱۰ بازیکن آوِس پرتغال ۷ نشست پیشکسوت استقلال با وزیر ورزش + عکس ۸ ابراز نارضایتی مانچینی از بازگشت لیپی/ مانچو ۳ پیشنهاد از لیگ برتر دارد مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: در غیاب ۸ بازیکن به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رویم/ فکر بازیکنانم بزرگ است حضور سردار آزمون در تیم منتخب فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر روسیه اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل نساجی مازندران آزمون: با جیوبا رقابت برادرانه‌ای برای آقای گلی داشتیم مهمترین اخبار تسنیم تحلیل معاون وزیر بهداشت از علت افزایش شیوع کرونا: مردم دیگر از کرونا نمی‌ترسند موسوی سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان شد وزیر راه: ۲ هزار کیلومتر ‌خط راه‌آهن ‌افتتاح می‌شود / ورود ۲ هزار دستگاه لوکوموتیو و واگن باری ‌به ناوگان ریلی ایران عربستان|حرکت شن‌های روان در کاخ آل سعود؛ آیا کناره‌گیری سلمان به نفع پسرش نزدیک شده است؟ آزمایشگاه بیولوژیک آمریکا در قزاقستان؛ ابتلای حدود ۱۰۰ هزار نفر به بیماری ناشناخته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال سپیدرود رشت فوتبال سپیدرود رشت باشگاه سپیدرود کمیته انضباطی سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به گزارش فارس، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان  تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

 کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگرد فوتبالیست‌ها برای فرار از سربازی اختصاص تنها 200 بلیت به تماشاگران ایرانی در قطر!

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند