Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@04:00:41 GMT

شیخ دیاباته اولین دو رقمی استقلال

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۵۹۷۴

شیخ دیاباته اولین دو رقمی استقلال

شیخ توانست زودتر از قایدی و مطهری 10 گله شود.

 

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته ی بیست و پنجم لیگ برتر، استقلال توانست از روی نقطه ی پنالتی، اولین گل بازی را به ثمر برساند.


در دقیقه 40 این دیدار مهدی قایدی درون محوطه جریمه حریف، توسط مدافعین نساجی سرنگون شد و رضا کرمانشاهی داور مسابقه به نشانه ی خطای پنالتی در سوت خود دمید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ دیاباته پشت این ضربه ی پنالتی ایستاد و برخلاف جهت حرکت علیرضا حقیقی، دروازه ی نساجی را باز کرد تا بدین ترتیب دیاباته 10 گله شود.


در حالیکه پیش از شروع این دیدار، دیاباته در کنار مهدی قایدی و ارسلان مطهری 9 گله بودند، حالا مهاجم اهل مالی استقلال زودتر از دو هم تیمی خود 10 گله می شود تا اولین گلزن دو رقمی آبی پوشان در لیگ نوزدهم لقب بگیرد.

 

استقلال تهران دیاباته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری

به گزارش “ورزش سه”،  تیم تراکتور در حالی به مصاف حریف جام حذفی خود می‌رود که در این بازی ترکیب قابل حدس برای تیم تراکتور به میدان خواهد رفت.

حسین پورحمیدی همچنان جایگاه خود در قفس توری را حفظ کرده و در مقابل او مهدی شیری، محمد نادری، شجاع خلیل زاده و عارف آقاسی بازی خواهند کرد.

در خط هافبک صفا هادی، مهدی حسینی، ریکاردو الوز و گوستاوو واگنین حضور دارند و مهدی هاشم نژاد و رحمان جعفری هم دو حمله ور خواهند بود.

ترکیب تراکتور به این شرح است:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری

دیگر خبرها

  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • صعود تراکتور در ضیافت پنالتی‌ها
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • چراغ سبز قایدی به استقلال
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد