Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال و نساجی از ساعتی پیش در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم بازی را طوفانی آغاز کردند و در همان ابتدای کار چندین بار به روی دروازه‌ها یورش بردند. رفته رفته این استقلال بود که بر بازی حاکم شد و نساجی عقب نشست تا شاگردان فکری چشم به ضد حملات ببندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌ها با پاس‌های بلند و نفوذ وریا از سمت چپ دفاع حریف، موفق شدند چندین بار با علیرضا حقیقی تک به تک شوند اما هر بار این گلر نساجی بود که با واکنش‌های استثنایی اجازه گشوده شدن دروازه‌اش را نداد.

در ادامه حملات استقلال قوت خود را از دست داد و بازی متعادل شد. نساجی از این فرصت استفاده کرد و چندین بار توپ را تا پشت محوطه هجده قدم آبی‌پوشان پیش آورد. در این بین سرعت و تکنیک قایدی کار دست نساجی داد و باعث شد تا عاشوری مرتکب خطای پنالتی شود. دیاباته دقیقه ۴۰ توپ را به آسانی وارد دروازه نساجی کرد.

برتری آبی‌های پایتخت دو دقیقه‌ای بیشتر پا بر جا نبود و سید محمد میری از نزدیکی خط نیمه و فاصله‌ای حدود ۴۰ متری شوت محکم و سر کشی را به سمت دروازه حسینی روانه کرد و توپ بالاتر از دست گلر استقلال به تور دروازه آرام گرفت تا نساجی با ثبت یک سوپر گل بازی را به تساوی بکشاند. پس از گل زیبای بازیکن نساجی، این تیم روحیه گرفت و بر جریان بازی مسلط شد.

کد خبر 435252

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران تیم فوتبال نساجی مازندران نساجی مازندارن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جواد نکونام با یک امتیاز تبریز را به مقصد تهران ترک کردند تا با توجه به مساوی پرسپولیس و سپاهان، هنچنان صدرنشین جدول رقابت‌ها باقی بمانند و همه چیز برای قهرمانی دست خودشان باشد.

نکته جالب این تساوی، ناکامی استقلال در گلزنی خارج از تهران بود. اتفاقی که بعد از ۱۴۵ روز رخ داد چرا که آبی‌ها در تمام بازی‌های خارج از خانه خود از تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ تا کنون گل زده بودند تا سرانجام حسین پورحمیدی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود برابر آن‌ها شد.

استقلال آخرین بار در هفته دوازدهم در اهواز مقابل فولاد با تساوی بدون گل متوقف شد. همان دیدار جنجالی که جزو نخستین بازی‌های مربی اسپانیایی روی نیمکت فولادی‌ها بود.

شاگردان نکونام بعد از آن به ترتیب با تیم‌های پرسپولیس، گل‌گهر، ملوان، استقلال خوزستان، هوادار و آلومینیوم اراک به عنوان مهمان به میدان رفته بودند و در همه این دیدار‌ها موفق به گلزنی شده بودند تا اینکه تراکتور ترمز‌ آن‌ها را در تبریز کشید.

دیگر خبرها

  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • جنون گل هفتاد متری شهاب زاهدی!
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!