Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سید صادق حسینی روز پنجشنبه در دیدار با خانواده شهدای اخیر منطقه هورامان شهرستان سروآباد اظهار داشت: خداوند متعال بهترین قاضی و منتقم خون پاک شهداست که در جای حق و عدالت نشسته و اجازه نمی دهد خون پاک و مطهرشان پایمال شود.

وی با اشاره به اقدام تروریستی اخیر در منطقه هورامان افزود: گروهک‌های معاند بهترین خادمین جامعه و کسانی را که به مردم صادقانه خدمت می کردند را هدف قرار داده و به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسینی اضافه کرد: این شهیدان گرانقدر در عین حال که نان آور خانواده خود بودند در خدمت محرومان و نیازمندان بوده و حین خدمت رسانی مورد هدف دشمنان قرار گرفتند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان یادآور شد: امروز ما از خانواده این ۲ شهید درس شجاعت، ایثار، استقامت، پایمردی و صبر یاد گرفتیم و باید اعلام کنیم خون پاک این شهدا پایمال نخواهد شد و راه و هدف آنها ادامه دارد.

وی تاکید کرد: در روز تشییع پیکر مطهر این شهیدان شاهد بودیم مردم منطقه چطور برای بدرقه آمدند تا ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدا، نشان دهند همچنان در مسیر انقلاب و خط امام و رهبری هستند.

سردار حسینی گفت: این مردم ثابت کردند در تمام صحنه ها حضور دارند چون این انقلاب، انقلاب پابرهنگان فقراست و امروز شاهدیم چگونه از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند لذا به خانواده این عزیزان تبریک می‌گوییم که اینگونه فرزندان خود را تربیت کرده اند.

شهادت بالاترین مرگ هاست

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان نیز با تبریک و تسلیت شهادت این شهیدان گفت: باید به خانواده های این عزیزان تبریک بگوییم چون بهترین نوع مرگ شهادت است که خداوند متعال نصیب هر کسی نمی‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین جعفرنژاد افزود: برای شهادت این افراد نباید ناراحت و نگران بود چون اینان بندگان واقعی و از صالحان بودند هستند و نزد خداوند متعال اجر و قرب ویژه ای داشتند و بهترین نوع مرگ نصیب آنها شد.

وی یادآور شد: شهادت نوعی روزی است که در این دنیا نصیب هر کسی نمی شود و تنها برای کسانی است که در راه خدمت به خلق و خالق از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و سعادت دنیوی و اخروی را در خدمت به خلق می دانند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان اضافه کرد: دشمنان نظام در اقدام اخیر کسانی را شهید کردند که در حین کمک به مردم و توزیع کمک های مومنانه بودند و از این کار بسیار نگران و عصبانی بودند.

راه و هدف شهدا همچنان ادامه دارد

فرمانده سپاه سروآباد هم با عرض تبریک و تسلیت شهادت این افراد اظهار داشت: این ۲ شهید والامقام در بین مردم منطقه افرادی خوشنام و صادق بودند که تنها وظیفه خود را خدمت به مردم می دانستند.

سرهنگ محسن ایوانی افزود: دشمنان مطمئن باشند با شهادت این عزیزان نمی توانند مردم را از انقلاب و نظام دور کنند بلکه نفرت و انزجار مردم را از خود آنها بیشتر خواهند کرد چون در جامعه جایگاهی ندارند.

وی تاکید کرد: سپاه وظیفه خود می داند از خانواده این شهیدان حمایت و مشکلات و درخواست های آنها را رسیدگی و به صورت ویژه پیگیری و بررسی کند.

در این مراسم از خانواده های شهیدان جمال کریمی و محمد کرمی که هفته گذشته توسط گروهک های ضد انقلاب به شهادت رسیده بودند تجلیل و قدردانی شد.

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه روز پنجشنبه ۲۶ تیر امسال در بیانیه‌ای اعلام کرد شامگاه چهارشنبه ۲۵ تیر ماه در اطراف روستای بلبر منطقه اورامان از توابع سروآباد یکی از کارکنان حوزه مقاومت به همراه یک نفر از کارکنان بخشداری و یک نفر از اهالی منطقه اورامان که در حال مردم یاری و کمک رسانی به اهالی منطقه در روزهای سخت مبارزه با ویروس کرونا بودند از سوی عوامل گروهک های تروریستی وابسته به استکبار جهانی هدف ترور قرار گرفتند که در اثر آن ۲ نفر به شهادت رسید و یک نفر زخمی شد و موضوع این حمله تروریستی در دست پیگیری است.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان با ۵۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران کردستان شهید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران کردستان شهید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران کردستان شهید استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: آبرسانی به ۱۶۹ روستای استان به ارزش ۵۲۸ میلیارد تومان با همکاری آبفا از جمله اقدامات سپاه در کردستان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ اکبر اسماعیلی پیش‌ازظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک فرارسیدن هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: بعد از ادغام‌ جهاد سازندگی در وزارت جهاد کشاورزی، 17 اردیبهشت‌ماه سال 1379 به فرمان رهبر معظم انقلاب بسیج سازندگی برای سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی تشکیل شد.

وی «تشکیل بسیج سازندگی» را نقطه عطفی در حرکت‌های جهادی برای سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی عنوان کرد و گفت: بسیج سازندگی از زمان تاسیس تاکنون در همه شرایط و بحران‌ها در کنار مردم بوده و خود را خادم مردم می‌داند.

آبرسانی به 205 روستای کردستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه بسیج سازندگی در بخش‌های مختلف فنی، عمرانی و محرومیت‌زدایی فعالیت‌های چشم‌گیری در استان داشته است، تصریح کرد: آبرسانی به 169 روستای استان به ارزش 528 میلیارد تومان با همکاری آبفا از جمله اقدامات سپاه در کردستان است.

وی افزود: با توجه به مشکلات روستاها، آبرسانی به روستاها از 169 به 205 روستا در استان افزایش یافته است که از این تعداد تاکنون آبرسانی به 81 روستا به اتمام رسیده و پروژه در مابقی روستای دیگر در حال انجام است.

اسماعیلی بیان کرد: اجرای 277 هزار و 225 متر حفاری، 269415 متر لوله گذاری، احداث 54 مخزن 58 باب ایستگاه و حفر 16 چاه از جمله اقداماتی بوده که برای آبرسانی به این روستاهای کردستان انجام شده است.

تامین 20 تن قیر رایگان

وی با ذکر اینکه هدف از اجرای این پروژه‌ها محرومیت‌زدایی، کمک به روستاهای کم‌برخوردار، مهاجرت معکوس و رفع دغدغه‌های روستانشینان کردستان است، اظهار کرد: مرمت 50 واحد منزل مسکونی محرومان، 70 خانه عالم، غسالخانه و بازسازی مدارس، تامین 20 تن قیر رایگان برای جاده‌سازی از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشته در استان بوده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان انجام 13 هزار و 100 متر ایزوگام برای خانه‌های محرومان، خاطر نشان کرد: سال گذشته 522 سری جهیزیه به زوجین نیازمند اهدا و امسال نیز 18 سری دیگر در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

به گفته وی، سال گذشته 60 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به 669 نفر از جوانان روستایی کردستان پرداخت شد.

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی تسهیل‌گری کنند

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با ذکر اینکه امسال نیز 126 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از سوی دولت به بسیج سازندگی اختصاص یافته است، عنوان کرد: تاکنون 123 میلیارد تومان از این تسهیلات پرداخت شده و امیدواریم بانک‌ها بیشتر پای کار بیایند تا جوانانی که در روستاها جویای کار هستند، با دریافت تسهیلات اشتغال ایجاد و در روستا ماندگار شوند.

وی اظهار کرد: تاکنون 850 نفر جهت دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی به بانک‌های استان معرفی شده‌اند، انتظار می‌رود که بانک‌ها در روند پرداخت تسهیل‌گری کنند.

توزیع میلیاردها تومان بسته معیشتی میان نیازمندان

اسماعیلی با اشاره به اینکه سال گذشته 22 هزار و 500 بسته معیشتی به ارزش 17میلیارد تومان و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 7 میلیارد تومان دیگر میان نیازمندان کردستانی توزیع شده است، یادآور شد: اهدای پک‌های لوازم‌التحریر، لباس گرم ورزشی و کارت خرید یک میلیون تومانی و کمک هزینه به نیازمندان و بیماران صعب‌العلاج از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در سپاه استان بوده است.

انتهای پیام/481/.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است