Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سپاهان اصفهان هفته بیست‌وششم لیگ برتر را با برتری مقابل صنعت نفت آبادان پشت سر گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم,‌ تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان در قالب هفته بیست‌وششم لیگ برتر از ساعت 20:45 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک گله سپاهان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا مهدی‌زاده در دقیقه 15 برای سپاهان گلزنی کرد تا تیمش پیروز این بازی لقب بگیرد. همچنین تیم میزبان در نیمه اول بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمد محبی در دقیقه 7 این موقعیت را از دست داد.

پیروزی سپاهان در این بازی در حالی رقم خورد که این تیم در دور رفت بازی‌اش را با نتیجه 4 بر 2 در آبادان به صنعت نفت واگذار کرده بود و حالا به نوعی انتقام آن بازی را گرفت.

قضاوت دیدار سپاهان اصفهان - صنعت نفت آبادان برعهده سیدمهدی سیدعلی بود. او در دقیقه 45 این بازی سروش رفیعی هافبک تیم سپاهان را از زمین اخراج کرد. همچنین رضا میرزایی از سپاهان و مسلم مجدمی و عقیل کعبی  از نفت کارت زرد گرفتند.

حاشیه بازی سپاهان - صنعت نفت| حضور اسکوچیچ در ورزشگاه نقش جهان + عکس

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط صنعت نفت آبادان سپاهان اصفهان بیشتر بخوانید... ترکیب صنعت نفت آبادان برای دیدار با سپاهان اعلام شد ترکیب سپاهان برای دیدار با صنعت نفت آبادان اعلام شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ترکیب صنعت نفت آبادان برای دیدار با سپاهان اعلام شد ترکیب سپاهان برای دیدار با صنعت نفت آبادان اعلام شد واژه های کاربردی مرتبط صنعت نفت آبادان سپاهان اصفهان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مهاجم سرشناس جهان نامزد پیوستن به تیم انصاری‌فرد ۲ گل‌محمدی: در غیاب ۸ بازیکن به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رویم/ فکر بازیکنانم بزرگ است ۳ توضیح باشگاه استقلال درباره عقد قرارداد با یک شرکت مواد غذایی ۴ حضور تیم استقلال خوزستان بر سر مزار شهید سلیمانی+ عکس ۵ نشست پیشکسوت استقلال با وزیر ورزش + عکس ۶ فسخ یک‌طرفه قرارداد ۱۰ بازیکن آوِس پرتغال ۷ اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل نساجی مازندران ۸ علیرضا جهانبخش در فهرست ۱۰ نفره بازیکنان جدا شونده از برایتون مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: در غیاب ۸ بازیکن به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رویم/ فکر بازیکنانم بزرگ است لیگ برتر فوتبال| سپاهان با شکست صنعت نفت در کورس سهمیه پرامید ماند/ قلعه‌نویی انتقام گرفت لیگ برتر فوتبال| جدال شهر خودرو و تراکتور برنده نداشت/ گل‌گهر با شکست ماشین‌سازی به بقا امیدوار شد لیگ برتر فوتبال| استقلال و نساجی با تساوی به رختکن رفتند مهمترین اخبار تسنیم تحلیل معاون وزیر بهداشت از علت افزایش شیوع کرونا: مردم دیگر از کرونا نمی‌ترسند موسوی سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان شد وزیر راه: ۲ هزار کیلومتر ‌خط راه‌آهن ‌افتتاح می‌شود / ورود ۲ هزار دستگاه لوکوموتیو و واگن باری ‌به ناوگان ریلی ایران عربستان|حرکت شن‌های روان در کاخ آل سعود؛ آیا کناره‌گیری سلمان به نفع پسرش نزدیک شده است؟ شیخ قاووق: شهید سلیمانی بارها جانش را برای محافظت از سید حسن نصرالله به خطر انداخت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان سپاهان اصفهان صنعت نفت آبادان سپاهان اصفهان صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان برای دیدار اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد

مس رفسنجان با سرمربیگری محرم نویدکیا بالاخره طعم تلخ شکست را در نیم فصل دوم چشید.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران با برگزاری سه دیدار همزمان از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) پیگیری شد که تیم قعرنشین نفت در آبادان ، کورسوی امید خود را رنده نگه داشت و تیم بدون شکست مس رفسنجان را مغلوب کرد.

مس رفسنجان که اولین شکست خود را با سرمربیگری محرم نویدکیا تجربه کرد، با 31 امتیاز، در رده دهم قرار گرفت. صنعت نفت با وجود این پیروزی، با 19 امتیاز در قعر جدول روزگار می‌گذراند. 

 نفت آبادان یک - مس رفسنجان صفر

گل: علی یوسف (دقیقه 19)

اخطار: طالب ریکانی از صنعت نفت و سجاد شهباززاده از مس اخراج: محمدرضا مهدی‌زاده از مس

دیگر خبرها

  • قلعه‌نویی به دلیل مشغله کاری، سمینار AFC را از دست داد
  • بهترین فصل نوراللهی تقدیم به قلعه‌نویی
  • چهار هفته پر التهاب پیش‌رو است
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین