Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت: آنچه نیاز داشتیم ثبات و ترمیم ذهن تیممان بود، این کار با درایت مدیریت انجام شد و بازی شجاعانه‌ای کردیم. تاریخ انتشار: 22:51 - 02 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۰۲۰۷

خبرگزاری میزان - مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

* واقعیت این است که آنچه نیاز داشتیم ثبات و ترمیم ذهن تیممان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار با درایت مدیریت انجام شد. دیدید که چه بازی شجاعانه‌ای کردیم. از بچه‌ها ممنون هستم؛ عالی بودند. صمیمی و صادق و همدل بودند.

در ادامه هم حسین عبدالهی مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در ارتباط با این دیدار اظهاراتی داشت:

*بازی همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم برای ما پیش رفت. یک بازی سخت داشتیم و می‌دانستیم گل‌گهر بازی مستقیم انجام می‌دهد و به دنبال استفاده از فضای پشت دفاع و ضربات ایستگاهی است. کل برنامه تیم گل‌گهر همین بود و ما همه نکات را گو‌ش‌زد کردیم، ولی از نتیجه راضی نیستم. از موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم راضی هستیم. ما باید این بازی را با اختلاف می‌بردیم ولی متأسفانه شکست خوردیم.

*بچه‌های ما تمرکز لازم را به جز 10 دقیقه اول داشتند. به نظرم فوتبال ما امروز بی‌نظیر بود و در نیمه دوم هر کاری لازم بود با گل‌گهر کردیم و به جز دو ضربه ایستگاهی سایر دقایق توپ دست ما بود.

*صفایی یک پنالتی برای ما نگرفت و همانطور که قبل از بازی گفتم، نگران داوری بودم. به نظرم داور یک پنالتی می‌توانست برای ما بگیرد و یک توپ هم از خط رد شد. بازیکنان ما می‌دانند کجای کار هستند و از آن‌ها خیلی ممنونم. آن‌ها در حال یاد‌گیری هستند. بابت حمایت‌ها ممنونم. تیم ما خوب است، جلوی چنین تیمی حاکم بازی بودند، سخت است. من قول می‌دهم بازی بعد خیلی بهتر از این بازی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: جلالی: دو هفته پرفشار را گذراندیم و ۱۲ بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گل گهر سیرجان مجید جلالی گل گهر سیرجان ماشین سازی تبریز هومن افاضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال ویتنام، کیم سانگ سیک به‌عنوان جانشین فیلیپ تروسیه و سرمربی تیم ملی و تیم زیر 23 سال این کشور قرار است آغاز فعالیت کند.

این قرارداد دو ساله است و با توجه به اینکه تروسیه خودش مدتی قبل به‌صورت رسمی برای جدایی از این تیم، تمایل نشان داده بود، فدراسیون فوتبال ویتنام تصمیم به فسخ قرارداد او گرفت تا بدین ترتیب در دو بازی باقی‌مانده از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی، این مرد 45 ساله کره‌ای به‌عنوان سرمربی تیمشان روی نیمکت بنشیند. 

کیم که خودش تا سال 2013 به‌عنوان بازیکن برای جونبوک موتورز و تیم ملی کره جنوبی بازی می‌کرد، در سال 2020 وارد حرفه مربیگری شد و با تیم جونبوک موتورز در طی 3 سال توانست یک قهرمانی لیگ و حذفی را جشن بگیرد. 

ویتنام با عملکردی که در سال‌های گذشته داشت، تبدیل به یک تیم شگفتی‌ساز شده بود اما تروسیه در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند. ویتنام در جام ملت‌های آسیا با قبول سه شکست در گروه ژاپن، عراق و اندونزی، خیلی زود در مرحله گروهی حذف شد و پس از آن هم در مقدماتی جام جهانی 2026، در گروهی که فیلیپین، اندونزی و عراق حضور دارند، تنها در بازی رفت برابر فیلیپین به پیروزی رسید و در سه بازی دیگر خود شکست خورده است.

البته این تیم هنوز شانس صعود دارد ولی مسیر پیشروی آنها مبتنی به کسب 2 پیروزی در مقابل فیلیپین و عراق در خرداد ماه است که البته در طرف مقابل نیاز دارند اندونزی در هر 2 بازی خود شکست بخورند!

دیگر خبرها

  • بیگی: به ارونوف باختیم نه پرسپولیس
  • کوشک جلالی، کرمی، سعیدی و موسویان به تئاتر ایرانشهر می آیند
  • خشم ستاره PSG: فقط با بدشانسی باختیم!
  • «آلوز» به صدر برگشت/ تلاش هافبک پرتغالی برای رسیدن به رکورد گذشته
  • تاثیر عجیب سلمانی روی برد و شاید قهرمانی
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس