Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و ابراهیم صادقی سرمربی سایپا در کنفرانس خبری بعد از دیدار این دو تیم، شرکت کردند. تاریخ انتشار: 23:20 - 02 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۰۲۵۱

خبرگزاری میزان - ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر، اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌هالی آن را می‌خوانید:

*در این گرما بازی کردن و در این فصل بازی کردن برای دو تیم سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید تیم رقیب به این شرایط عادت داشته باشد.به همه بازیکن‌ها خسته نباشید می‌گویم. تا آخرین لحظه دویدن و جنگیدند. خیلی از بازیکنانمان توان نداشتند ولی دویدند.

*ما در این هفته دو بازیکنمان را نداشتیم. دو نفر به دلیل کرونا و دو نفر مصدوم  بودند و تعویض نداشتیم. در مجموع می‌توانستیم برنده بازی باشیم. خیلی زود گل خوردیم آنها روی بی تجربه‌گی دفاع کنارمان که بارها در تمرینات با او کار کرده بودیم که نقطه قوت تیم شاهین همان منطقه است توانستند پنالتی بگیرند. به هفته آینده امیدواریم تا بتوانیم رتبه مان را بهتر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد داوری این دیدار گفت: داوری هیچ مشکلی نداشت.

در ادامه مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال شایهن شهرداری بوشهر هم اظهاراتی داشت:

*

بیشتر بخوانید: اسکوچیچ با قلعه‌نویی دیدار کرد

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سایپا شاهین شهرداری بوشهر سایپا سرمربی تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد 85 گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ 1403/02/11پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳